Är på jobbet...

...just nu har jag rast.har tidig dag i dag. I går hade vi planeringsdag hela dagen på förskolan,utvärderade hösten bla. Mkt givande diskussioner med de andra-det ger så mkt att få sitta å prata med varandra en hel dag,vi hinner ju aldrig prata arbete medan vi jobbar annars. Kom hem vid 17.Per fixade mat,Max har inga mera läxor denna termin-jipee-tyckte han såklart! Jag gick ut med Wasa i regn/snö,han är ju en MKT ovanlig katt å VILL verkligen vara ute när det är sånt väder...hmm...skumm katt! Jag duschade varmt-frös så in i bomben.Kröp ner i sängen å kollade tv med Max innan han skulle gå till sängs-myspys-antar att det är väl bland de sista åren man FÅR gosa å mysa med hnm...så det gäller att ta vara på de tillfällerna. I kväll har Max julfest på skolan-spännade!Vi ska dit å farmor ska åxå med(hennes tur i år...).Vi har alltid fika med oss,och barnen brukar spela ngn pjäs å sjunga ngt innan vi fikar tillsammans,brukar vara trevligt! Tyvärr så har vi "tomtesmyg" på min fsk i dag åxå...det brukar åxå vara jättemysigt. Alla barn,föräldrar å personal går med ficklampor å facklor till ett ställe här å där brukar tomten komma med godispåsar till alla barnen!!MKT uppskattat. Sen bruakr vi i persoanlen byta julklappar å äta gröt.Men i år väljer jag att vara med på Max julfest. Ang. julafton,så BRUKAR vi vara hos min mormor å fira,men i år känns det som om hon inte orkar.Ni som läst min blogg vet att hon är rätt så dålig.. Så i år blir det ändrade planer.Max å jag kommer att vara med Per och hans familj i stället. Nu måste jag gå,hör av mej i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0