Gomorron!

Här är man uppe med tuppen....Selma krafsade mej under fötterna kl. 06.00-insåg att det var ingen ide att lägga sej igen...pust! I går var det en lugn dag hemma hos oss-igen-skönt! Oskar kom hit å lekte,jag vilade en stund.Per gjorde mat till grabbarna. Sen kom Anso å hämtade O. Vi åkte till Pers mamma & pappas stuga vd 14.30,däär tog vi en promenad,sen fikade vi-mums!Vi har det som en liten tradition -att fika i stugan på 1:a advent (egentligen),men denna ggr blev det 1 v. senare. Hem. Jag började må illa som tusan...shit..vinterkräksjukan är på G tänkte jag....men det gick över efter ett tag. Max duschade å tvättade håret,sen tittade vi lite på TV. Och lade oss. I dag har vi planeringsdag på min fsk.Det betyder att jag jobbar heltid i dag,annars jobbar jag ju 75%,men då får jag lite komp. vi ska delutvärdera...känns lite drygt...men det bruakr bli bra! I morron har Max julfest på skolan,dom ska spela en pjäs,ska bli jätteroligt att se! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0