Hemma i dag.

Har varit hemma i dag,nämde för er att jag hade ont i magen å mådde illa igår. Kom tillbaka under natten å i morse fick jag gå på toa X antal ggr,beslutade att vara hemma.Väckte Maxen som vanligt,då hade han ont i halsen,pekade på struphuvudet men antar att han menade i halsen.Beslöt att han fick vara hemma med mej,så jag hr tagit VAB i dag.Det har inte varit några större fel på ungen under dagen,så han får gå i morron! Kallt som f*n ute är det åxå,var tvungen att cykla till PRIX på fm-då vi inte hade ngt hemma.Klädde på mej som om jag bodde i nordligaste norrland...ha ha... fattar inte vad det är med mej,jag vaknar nästan varje natt å svettas är alldeles blöt,sen fryser jag som sjutton på morronen när jag går upp-känns som om jag har feber varje morron...jag som aldrig har frysit!Bara om händer å fötter. Man kanske håller på att komma in i klimakterie...???!KAN man gör det så är tidigt?! Nääää....jag är ju bara 35. Annars har det ju inte hänt så mkt mera under dagen...farfar var hit med en utejulgran-TACK för det.Wasa rev ner den ute direkt...undra hur det ska gå med granen INNE....Selma var skiträdd för granen ute....åhhh blir så trött på hnm han är SÅ rädd för ALLT... Per jobbade först fm,sen var han på kurs till 17.30-najs dag för hnm....not! MERA PENGAR!!!skriker jag.......he he... I kväll är det MINA program på TV-MIN kväll framför tv:n!! Glömde ju att berätta att jag varit dålig i magen hela dagen,sovit ganska mkt-så jag blir hemma i morron åxå. Må så gott-igelkott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0