Julfest på Max skola.

har nyss kommit hem från julfest på Max skola-oj vad duktiga barnen är,och fröknarna åxå för den delen! Max klass spelade en teater som heter "Peter & vargen",Max var en katt...sååååååå duktig!!!*mamma & pappa stolta* Efter det var det 2:ornas tur att spela instrument & teater.Max går ju i 3:an,men dom går med en 2.a åxå-en s.k. 2-3:a. Vi hade farmor med oss åxå,vi hade alla fika med oss och fikade tillsammans efter allt uppträdande-mkt trevligt! Nu har Max duschat å ätit en frukt,att äta frukt för Max är INTE vanligt...han har i princip aldrig gillat frukt,vi har provat ALLA.Men vissa äpplen går bra om man skalar dom...själv äter jag ju ALL frukt,skulle kunna leva på frukt.Per är inte heller förtjust i frukt-så vi skyller på hnm...he he.. Jag har haft ont i magen & mått illa hela dagen i dag...kan ha så ibland tror att det är ngn slags magkatarr...när jag kom hem gick jag å lade mej med en pepcid(magkatarrsmedicin) i magen,å när vi (kissarna & jag...) så var jag bättre! Måste berätta vad Selma & Wasa gjorde när jag vaknade....nästan så man skämms när man berättar det...Selma låg på rygg med bena isär (han sover alltid så..)å mellan benen så låg Wasa å tvättade Selma på snoppen & i rumpan....USCH Wasa!!Selma såg ut att njuta...Per kallar dom "bögkatterna" nu...ha ha...helt otroligt att Selma TILLÅTER Wasa att tvätta hnm... I morronbitti ska jag gå med Maxs klass till slöjden,fröken kunde inte å snäll som man är (på sin lediga tid..) så ställer man ju upp å tar grabbarna till slöjden. Inte så betungande,dom är inte så många och brukar lyssna bra på mej. Nu ska jag göra mej i ordning för sängen,kanske kan komma I TID i säng i kväll?! Njaaaa....det har jag inte lyckats med på läääääänge. Jag måste föressten skriva en önskelista...fyller ju år åxå snart... Detta kommer jag på nu: * Vita stövlar med ludd i. * Träningskort. * Klocka (hur länge har jag inte velat ha den....??!) * Ngn god parfym. * Presentkort på VeroModa,JC,Gina,BIKBOK,Stadium (helst på alla...) * Ny mobil. Mmmm...det är bara att välja vad ni vill köpa! Nu ska kattrackarn ut igen... hade tänkt lägga in lite flera kort,men Per har inte lagt in korten i datorn ännu,efter lagningen av datorn....det kommer! Må gott därute!

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad gulligt, att han var en katt <3

2008-12-09 @ 21:36:08
URL: http://sttina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0