Lugnt läge.

Ja...dagen har varit lugn. Adam kom över å lekte med Max,pratade med dom å berättade att Max skulle försöka att ta det lugnt...hmmm...lätt för en 9 åring med MASSOR med hopp och spring i benen?! Nåja...dom lekte faktiskt inne med LEGO å spelade lite på datorn. Vi passade på att åka å handla på ICA...gissa om det var liiiiiiiiiite folk där?! Men det gick ganska fort i kassan tycker jag.Notan slutade på 1458kr,och Per muttrade hela bilresan hem...he he... Gav grabbarna fika sen gav jag mej in i sängen med kissarna och SOV. Vaknade av att Max lekte krig i sängen...Per fixade mat och Max skulle bada. Efter badet KUNDE Max inte vara still...gjorde volter och kullerbyttor i sängen...skitunge!Slutade med en hostattack-såklart. Jag mår lite illa,har lixom lite magkatarr tror jag..blää...vill inte ens ha godis! Nu ska vi se hur vi löser natten,Max ska ju helst sova STÅENDE...ha ha...intressant! Saken är ju den att det blir ju trängre i halsen när man ligger ner,och därför ska man då helst sitta när man har krupp.. Undrar HUR trångt Max har i halsen egentligen,han har ju ALLTID haft problem med hals och luftrör.Det är ändå skönt att han är så stor nu så han kan berätta hur han känner. I morron är det den stora dagen-då ska vi (äntligen,enligt Max..)klä granen å ta fram julsakerna.Men måste ju städa före,det är så himla tråkigt. Tur att Per har gjort en del i dag.(medan jag sov....ha ha..) Nu ska jag klä av mej å sätta på mej pyjamasen å mysa framför TV:n,det värsta är att det är fotboll på min TV-hur f*n kan det komma sej?! Sleep well!

Kommentarer
Postat av: Giraffen

stiligt namn, max :)

2008-12-20 @ 20:51:31
URL: http://giraffveckan.blogg.se/
Postat av: karro

haft en bra dag? =)

2008-12-20 @ 23:30:36
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0