Ojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj...

....vad länge sen jag skrev! Har ju inte haft ngn dator hemma...den har varit inlämnad å vi är 7000 kr fattigare...hmmm...men nu funkar den skitbra,snabb å låter inte som ett reaplan! men 7000 var ju liiiiiiiiite häftigt... Inte så mkt har har hänt under veckan,mer än det vanliga då förstås. Var på möte på tisdagen,hade utv.samtal med föräldrar på onsdagen,var till Gävle på torsdagen med mamma. När jag fyllde 35 (va? har JAG fyllt 35?!) så fick jag ett jättefint Efva Attling halsband av mina föräldrar/släkt.Jag lyckades ha det i några månader sen tappade jag bort det...har letat igenom HELA huset...men det finns inte,hela kartongen är borta så jag har inte tappat det när jag har haft det på mej.Jättetråkigt,kände mej verkligen ledsen när jag upptäckte det. Nåja ...mamma & pappa hade ju varit smarta å tagit en försäkring,så nu får jag ett nytt för 120 spänn! Nu har jag alltså varit in till Gävle å fixat så jag ska få ett nytt-bra-har verkligen längtar efter halsbandet det är så fint! Jag hittade även lite juklappar till flickorna Collin,å även en snygg liten basker till mej själv...man KAN inte åka till Gävle UTAN aatt köpa ngt till en själv...JAG har inte lyckats med det iaf! Max fick åxå en jacka av mamma-jättefin-från Stadium för halv priset-TACK mamma! Vi avslutade kvällen med att hämta pappa på jobbet å äta på MAX-mumma! Vänta ...nu skriker Wasa utifrån... Jaha...han hade fastnat uppe i häcken...ska ju klättra efter pippina vett ni´... I går var det meningen (igen) att vi skulle åka till stockholm,mamma,pappa ,Max & jag.Vi skulle åka SGSbuss 7.55. Jag gick upp som vanligt i tid,duschade ,packade,fixade fika,väckte Max. När vi var klara å skulle gå till bilen fick Max ont i bröstet å tungt att andas...jag tröstade å sa att det kommer att bli bra...men han fortsatte å djupandas å grät..."det känns som om jag inte får tillräckligt med luft",sa han flera ggr. Vågade inte åka ...Max har ju astma,och kan bli så i bröt/luftrör när han håller på att bli förkyld..så vi blev hemma!SÅ synd...har ju inte träffat syrran sen i juli... Ringde mamma & pappa dom blev ju åxå besviken förstås,men förstod ju situationen. Det gick en halvtmme,sen ringer mamma.När dom skulle på bussen så fanns inte deras namn med på listan!!!!!!!!!Dom fick gå av.......va faaaaan.är det för ett sätt av SGS??!! Dom tog bilen till Stockholm...men nu ska SGS få veta att dom lever det ska ni veta! Nu ska mamma få propsa på GRATIS resor till hela familjen nästa ggr... Vi hade en skön hemmadag i går-lugnt å skönt!Björn var hit å kolla fotboll på em. Sen åt vi kycling i pitabröd på kvällen å såg en jätterolig film tillsammans med Max.Hade massor av ljus i hela huset-så mysigt-min lilla familj!! I dag är det en ny dag-vi ska till Pers mamma& pappas stuga å dricka kaffe & fika på em.Får se om Max hinner leka med Oskar på fm. Nu är det inte länge till julafon heller...berättar om mina ... planer om den i nästa inlägg,denna julafton blir inte som vi brukar ha den,den blir lite annorlunda. ha en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åh! Vad hade ni för fel på datorn då? Du vet, min karl är ju datatekniker och brukar kunna fixa släkt och vänners datorer för en billig penning..Synd du inte visste det, hade det vart nåt han kunnat fixa så hade det ju blitt billigare för er..

2008-12-08 @ 00:32:48
Postat av: Ang1e

Oj då, glömde fylla i att det var jag som skrev ^^

2008-12-08 @ 00:33:26
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0