Pepparkaksbak på jobbet.

i dag har våra änglar på jobbet bakat pepparkakor-mkt intressant....det hostades,nös å smakades på degen i omgångar...ha ha...tur att dom skulle in i ugnen sen! Barnen fick bjuda på pepparkakorna när dom skulle gå hem till sina föräldrar. Jag hade tidig dag i dag. I väg 6.45 i morse med Max.När vi hade hunnit halvvägs kom jag på att täckbyxorna var kvar hemma...shit...hann inte hem å hämta dom heller.Ungen fick vara utan täckisar i dag på skolan pga sin klumpiga mamma.. Hämtade Max 13.30,hem,ut med kissen...den galna.. Sen lade jag mej...å sov i 3 timmar!!!!!Det ni!Har alltid haft lätt å sova...å oftast inga problem att somna på kvällen FAST jag sovit på dagen. När jag vaknade hade Per & Max ätit redan,å Max hade haft en kompis här hela em,jag har inte hört någonting-tala om avslappnad! Har ff ilningar i den där jäkla tanden....vet inte om jag måste ringa i morron...kanske ska göra det ändå...vill ju kunna ÄTA,ÄTA och ÄTA i jul...vi får se. Bokade in ett utvsamtal på torsdag kl.17,sen har jag bara 1 kvar,får se om vi hinner få in det före jul... Bokade upp mamma på fredagem,då ska Per & jag åka till valbo å handla,Maxen får vara hos mamma & pappa då. Max har lyckats äta upp alla pepparkakkor vi bakade i helgen...så jag får fixa en ny deg å baka lite flera.Sen har han tjatat om att vi ska ta fram julgranen å julsakerna NU...men det bryter ju mot våra "regler"...ha ha...granen ska INTE kläs före den 22/12 på kvällen,på kvällen är MKT VIKTIGT,då jag alltid har gjort det sen jag var liten...tala om traditionsbunden?!Jag kan MÖJLIGEN sträcka mej till söndagen istället för måndagen....man hinner bli så trött på alla julsakerna,å Per vill helst ta ner dom direkt efter nyår... Nu ska jag fixa lite inför morrondagen...ni vet...det vanliga...fram med kläderna,kolla allt som ska med etc. Tack tack för i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0