Shopping i går igen...

....åh I LOVE IT! Gick med Max till hans kompis 11.15 i går,,skyndade hem,tog 12-bussen ner på stan. Gick å lallade för mej själv,hittade en PEAKtröja till mej på rea,en mössa -på intersport. Fick för mej att handla lite till hemmet åxå...köpte sånna där låtsasblommor som man bara lägger på en kruka så ser det skitsnyggt ut i fönstret åsså slipper man ju underhålla dom!Hittade åxå en franspanelgardin till hallen,en vit.har en begie där nu ,kan ju vara najs att ha att byta med. In på Kappahl,hittade långärmade tunna tröjor till Max i olika färger,dessutom var det "ta 3 betala för 2".Max blir så svettig så det är bra att han gillar dom där tröjorna ,har dom i alla färger snart... Han klagar ju som alltid på mej..."jag har så mkt kläder,det bara RASAR ur garderoben när man försöker ta ut ngt"...ha ha... Hittade även ett par tumvantar till mej själv,gillar att ha lika färg på mössa,halsduk å vantar.Nu har jag vitt,svart å grått set! Sen köpte jag bakelser å wienerbröd så gick jag till mormor.Där var även mamma & pappa & Mona.Där slafsade vi i oss allt... Tog en prommis hem senare-skönt ,har ju för tusan inte rört på mej på JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTE länge....längtar till träningen...8 jan. börjar den!!! Slank in på COOP å handlade 2 kassar...hade lite problems att få hem allt...men det GICK! Pojkarna hade kommit hit å lekte här. Per lade ut Playstation 2 + en massa spel på Blocket.se,sen ringde det faaan hela kvällen...å mailen var full...vi sålde det för 1000kr till en kille å hans son i Östersund,ska skicka det i morron då pengarna kommit in. Vi åt pastasås å bandspagetti å mös i soffan hela kvällen. Kom överens om att Max ska få "speltid" på TV:n,det har nämligen blivit mkt spelade på sista tiden.Han ska få fördela 1½ tim./dag hur han vill under dagen. Sen är det 1 tim./dag vid datan.Max var med på det vi kom överens om-bra. Max har aldrig (förren nu..) varit särskilt intresserad av datan så vi har aldrig behövt sätta några tider,men nu är det dags! Per åkte till jobbet vid 21,Selma kom in å var så konstig...igen...slickade sej frenetiskt på sidan av kroppen (på revbenet),jag försökte att lysa med ficklampa då morrade han...trött jag blir på hnm...såg senare iaf att han tappat skorpan som han hade på såret där...så nu var det öppet..nu får vise hur det blir med det...men det var inget var å såg rent ut.Han äter,dricker å vill gå ut så det är väl inga större fel på hnm.. Kram Camilla

Kommentarer
Postat av: Sofia

Titta in mitt senaste inlägg! :)

2008-12-28 @ 16:58:20
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: coolbettan

Lät kul med shopping!

Verkade gjort mycket fynd!

Min förkylning stoppade mig från rean!

Vad har Max gjort sig illa någonstans?

God fortsättning!

2008-12-28 @ 17:22:51
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0