Shopping i valbo.

I går var jag ,mamma & Pers mamma till Valbo på fm. När vi kom var det inte så mkt folk,men det var värre när vi skulle hem... Jag hittade ett par vita stövlar med snören i fram på x-trapris-699kr isf 899kr. Sen gick jag å kollade på jackor,kollade på PEAK om dom möjligvis skulle ha rea på dom(har en PEAKjacka sen förr å tycker dom är jättebra),men där var det ingen REA... Sen hittade jag en jacka på ESPIRIT åxå för halva priset! Hade kostat 1600kr. Den var lite längre modell med huva med lurv i i militärgrönt-jättesnygg. Kollade efter ett par jeans på VEROMODA åxå men hittade inte dom jag ville ha. Var in på STADIUM å bytte Max kängor till en större stl.,samt köpte ett par nya täckisar till Max-25% rabatt på dom-399kr förr,nu 199kr-perfa! I bland ska man ha tur! KOm hem vid 13,då hade grabbarna varit ner på stan å kollat nya spel till Xbox,Max hade hittat 1 som han hade fått köpt för sina egna pengar. Jag cyklade å handlade,Per gjorde mat till Max. Sen lekte Max med Alexander.Jag skickade iväg Per till hans bror för att titta på fotboll,orkar inte ha hnm hemma när han sitter å skriker å kommenterar fotbollen...*muttrar*.Jag gick å vilade. Vaknade av att Alexander skulle gå hem för att han mådde illa...va faaan...magsjuka nu åxå..men det visade sej senare att det inte var det-skönt! Jag gjorde tacos till mej själv;max gick till Alexander å lekte på kvvällen,jag fick titta på "På spåret" själv...ja kissarna var ju hemma... Kl. 21 hämtade jag Max,då var grabbarna ute å lekte.Härligt med jullov då man får vara borta/ute lite längre på kvällarna! Per kom hem strax efter oss,vi gick till säng vid 23.30 alla 5....i samma sovrum...ha ha...Per muttrar om det åxå.. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0