Snart fyller jag år!!!!

Jag älskar att fylla år!Det är så trevligt med alla paket å människor som kommer hit! Per tycker att jag är jättefjompig som GILLAR att fylla år när man blir 36!! Skiter väl jag i,jaghar alltid älskat att fylla år å snart är det dags! Den 23/12 är jag född....liiiiiiiiiiiite dålig planering av min mor & far...antar att jag kanske inte var planerad alls! När jag var i tonåren var det förjäkligt att få vänta å vänta å vänta på att man skulle fylla år,jag var jämt sist av alla att fylla...men nu-på äldre da´r-är det ganska skönt att fylla sent! Max skäller jämt på mej (varför BARA på mej förresten??!)att han är född så sent på året (i okt.)..."VARFÖR kunde ni inte ha planerat mej liite bättre mamma?!",brukar han säga....ha ha...han skulle bara veta vad vi planerade...men han ville ju inte komma till lixom.. Nåja slutpratat om födelsedagar! I dag har jag jobbat till 16.00.Max gick med Kalle hem från skolan,sen hade han varit hem å fikat,sen gick han till Adam.När jag kom hem så gick jag ut med Wasa,som är alldeles galen för att vara katt...han bara äääääääääälskar att springa å hoppa i snön,medan Selma går lite sakta å fint där det är skottat... Efter jag lämnat in kattskrället,som f.ö. är bättre i öronen,så gick jag å hämtade sonen hos Adam.Grabbarna var å byggde en snökoja...JAG tyckte den låg alldeles för nära vägen...men Max blir så trött på mej när jag ska kommentera allt så jag sa inget...tycker det är otäckt när det är halt för bilarna å när det är mörkt... Hem,Per hade gjort grytbitar å ris-mums!Eller Per hade egentligen bara kokat riset...JAG hade stekt grytbitarna i går-duktiga mej-ni som känner mej VET att matlagning är inte min starka sida.. Fan jag har ilningar i en tandjäkel...så där när man dricker eller äter ngt kallt ni vet...å det fattas en bit i den där tanden shit VILL INTE behöva åka till tandl. igen.... Nu ska Per åka till jobbet...vänta ..puss puss...ja ja ge dej iväg nu så att du tjänar lite pengar...ha..ha... I morron är det en tidig dag!På jobbet ska vi bjuda föräldrarna på lite fika när dom hämtar sina änglar,barnen får vara utklädda till ngt åxå typ tomte eller vad dom vill förstås!Ska bli najs! På fredag ska vi köpa resterade julklappar..å handla till MIN födelsedag!! Dessa har vi kvar: Johan,mormor,Max,farfar&farmor så det är inte så många å vi vet vad vi ska ha. GLÖMDE ju Wasa å Selma..herreguud ...hur kunde jag glömma dom?!Dumma mej! Nä nu måste jag fixa för morrondagen å slänga ungen i säng! Bajs!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Hehe min pappa fyller år på julafton, och en av mina kompisar fyller år dagen före nyårsafton. Där kan vi också snacka dålig planering :-P

Våra egna ungar är väldigt välplanerade. Ville helst ha ett februari-barn och ett april-barn, och se Emilia är född 10 februari och Evelina är född 18 april! Inte illa pinkat va? :-P Har alldeles för lätt att bli gravid, motsatt problem för vad det brukar vara. Haha..

2008-12-16 @ 00:31:27
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0