Söööööööööööööööööndag.

Jaaa... så seg kändes denna dag...å i morron ska man till jobbet igen....har fan varit hemma i 9 dagar-som värsta semestern! Nåja jag jobbar bara i morron & på tisdag sen är man ju ledg igen till nästa tisdag va?!Eller hur är det...*försöker räkna ut*Äsch...skit i det! Per hade ju jobbat natt,så han sov ju på fm,å nuy ska ni få höra hur länge Maxen sov!!Till 11.00!!!!!!!!!!!!!!Det har ALDRIG hänt!Iof så var vi uppe till 00.00 i går han & jag, men ändå...hejja Max..mera sovmorron!!Jag själv gick upp 9.15,å satt vid datorn i min ensamhet...nåja kissarna var ju hemma dock...en som slickar sej frenetiskt på ena sidan av sej själv å en som MÅSTE vara efter mej hela tiden vart än jag går...mammas kissepojkar. Max klädde på sej & åt frulle,sen ringde han till Erik,han gick dit.Per kom upp redan kl. 13.00-fotbollen hägrade...jag däckade av i soffan-skönt! Vaknade efter 1 timme,då kom grabbarna hit...måste var himla kul hemma hos oss....kompisarna vill gärna komma hit,å Max vill mer än gärna vara hemma hos oss å leka,lite drygt i bland då vi bor trängst av alla tror jag. Serverade fika,började göra mat.Stekte kött.Serverade mat.Grabbarna skulle dra till COOP för att handla lite gotta,men Erik fick inte gå för sina föräldrar när det är mörkt,så då fick dom skjutsa.Sen hängde dom här medan Per skrek & svor åt matchen på tv...vilken jävla familj! Pratade med syrran på fm,hon kommer hem i morron!!Ska bli så kul att träffa henne,vi såg senast i somras!Pappa ska åka å hämta henne å kissarna i morron i Stockholm. Sen har jag i stort sett inte gjort ngt alls...bara degat. Känner mej bara tjock...fy tusan...jag HATAR den känslan! Om man bara fick börja träna...eller "få" å "få"...det får jag väl men jag VILL träna på Jernvallen å dom har ju jäkla jullov än...skit! Nu är det dags för sängen snart.Per & Max är lediga i morron...ska bli spännande å se vad dom ska hitta på... Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0