Stressad?

Fan vad jag känner mej stressad...vet inte varför egentligen...men tycker att Max är inne i ngn "tjatperiod"..."mamma,mamma,mamma..." Ska inte klandra hnm heller...det är väl så,åsså vill man vara där för hnm...stressar upp mej väldigt lätt-inombords-på småsaker..måste försöka låta bli det. Som i dag när jag kom hem från stan var kl. 15.30,Per hade komp. från jobbet å tittade på fotboll...bara det kan ju göra en gaaaaalen...va...ta komp. för att s een jäkla match...herreguud!Sen hade inte Max ätit ngt...DÅ blir jag stressad,tycker att Per kan väl för f*n sköta det när jag inte är hemma!Max hade väl sagt att han inte var nå hungrig...men han bör ju äta iaf! Sen hade jag lovat Max att baka pepparkakor & sätta ihop pepparkakshuset...så det har vi gjort nu på kvällen,men sen ska det göras mat,det ska plockas, det är katter som ska in å ut å ha en massa mediciner...det kan ju låta fjolligt att man blir stressad av det men så är det för mej! Sen bad jag (snällt...) Per om hjälp att sätta upp granen på baksidan å sätta i ljus i den...tror ni den har kommit upp?!Blir så besviken,så tråkigt att behöva tjata å bli osams om en skitgrej. Nej jag ska nog ta å krypa ner i sängen snart..känns som jag bara gnäller...*snyft* Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Ja kanske vi ses i Högbo! :-)



Min karl måste man också tjata på över skitgrejer..Så drygt! Och idag höll jag på att få rus..Var i Valbo och handlade julklappar..Kvart i 6 ringer Fredrik och frågar vart jag är. Säger att jag är på väg hem. Vad bra säger Fredrik, för vi måste ju äta snart så du måste komma hem och fixa maten. Hallå!?! Ska det vara så svårt att fixa mat när inte jag är hemma? Kan lova det var en hungrig och sur Emilia när jag kom hem, och innan maten var klar då..Vi brukar äta senast 6 annars, nu hann klockan bli nästan 7..Tack för det Fredrik..

2008-12-14 @ 02:31:11
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0