Blodpropp? Njaa..

Har haft sån ångest hela dagen...i mina tankar HAR jag haft en propp...det är SÅ otäckt när ens tankar "tar över" lixom...har ju haft hemska problem med detta förut,men nu var det länge sen. (har gått i KBTterapi) Har iaf sprungit runt härhemma hela dagen och kollat under fötterna på fötterna,kännt på benen,kollat GRUNDLIGT om jag varit svullen...men har faktiskt inte hittat ngt...men det ÄR ngt under foten sticker å har sej ibland...hua. TVINGAT Per (som blir såååååååååååå trött på mej) att känna å kolla temperatur på benen å kolla svullnader etc. Stackars människa som måste leva med mej när jag blir sån...till slut sa ha åt mej å ringa rådgivningen-det gjorde jag. Hon förklarade att under foten finns inga stora artärer,så det är inte särskilt farligt att få en propp där..aha...det var ju bra. Dessutom så får man ONT,vilket jag inte har riktigt...så jag får ju lita på det då. Pojkarna har lekt hela dagen,vi (läs:Per) har bara serverat mat% fika...Oskar ville inte åka hem förren ROger hämtade hnm vid 16-duktiga pojkar vi har Anso!! Jag duschade å slängde mej i soffan,nu väntar jag på maaaaaaaaat,vi ska köpa kebab-yes!Det var länge sen. Berättade jag att jag beslutat att INTE träna under tiden jag äter penicillin?! Slängde ut en fråga om det på FL (familjeliv.se),var 1 som svarade MKT klokt när jag tänkte efter....en varinfektion i tandköttet är inte att leka med,bakterier KAN spridas med blodet när man anstränger sej-har man otur så kan dom sprida sej till hjärtat...det vill jag ju såklart inte...fast jaf GRÄMER mej...inte träna på 2v....uj uj..kommer ju förresten inte kunna träna dagarna efter jag dragit tanden heller...oh no...men hur blir det om man blir sjuk i hjärtmuskelinflammation?!Då kanske man inte kan träna på 1 år!!!!!!!!! Jag får nöja mej med nyttig mat & promenader dessa veckor-visst e jag klok??! Maxen ska in i duschen & tvättning av hår står på listan-äntligen ska ungen få klippa sej åxå...på tisdag...ser ju ut som om han har en pälsmössa på sej stackars barn;-) I morron är det jobb/skola igen.Farfar & farmor hämtar Max.Per har möte & jag jobbar senare. Om det är ngn som vill fråga mej om KBTterapi så går det bra att skriva en kommentar här på bloggen! Kramar i massor kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Jag har också ont under foten..Den högra..Sticker och har sig och jag har märkt en mörkare prick precis där det gör ont. Typ som att det sitter en väldigt stor sticka lååångt in i foten..Irriterande..!

2008-11-02 @ 20:35:02
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0