Dra för tusan aldrig en tand!

Om ni kan undvika det alltså...fan vad ont jag har ff...ätit min "dos" av smärtstillande i dag...får ju bara äta 4 st tabl./dygn,jaghar redan ätit 5..vet inte hur det ska bli i natt?! Men i dag har det hjälpt med bara Alvedon forte,har klarat mej utan ipren. Började städa lite i morse..men fick ganska snabbt ont,så jag avslutade det projektet och gav det till Per istället. Max lekte med Erik både ute & inne,Per gjorde pnnkakor till dom vid lunch. Jag duschade,sen åkte vi till Valbo,Per tyckte "det var alldeles onöööödigt" BARA för 1 tröja....jag har ju väntat på att få köpa den där tröjan på Gina i flera veckor ju´!!!Fräcka människa! Hittade 1 lila/grå jättefin färg.Vill ha flera färger...ska köpa när lönen kommer! Fick ta stl. XS,dom var stora i stl. In på LINDEX åxå,hade tittat ut ett par manchesterbyxor till Max där,fanns bara 2 st kvar,och 1 par var i hans stl.-YES! Per tyckte även dom byxorna var onödiga att köpa just nu....åh vad trött jag blir på hnm...undrar om han sagt att det PASSAR att köpa ngt ngngång...NEJ inte vad jag kommer ihåg på dessa 15 år vi varit tillsammans..ha ha... Max ska iaf ha dom på kalaset han ska på i morron på gymnastikenshus-kommer självklart att bli fin! Vi var in på BRleksaker å valde en present till Erik som ska ha kalaset i morron. Kostade runt 100kr-det räcker tycker vi. Handlade på COOP åxå,nötcreme hade dom åxå-MUMS-det fick jag i mej,det var ju bara att suga,annars har jag levt på vatten fram till i kväll. Vid 16.00 kom Björn (Pers bror),dom kollade fotboll,jag vilade en stund. 19.00 var maten klar,Johan (Björns son-16 år)hade kommit åxå. Vi åt tillsammans,jättegott.Per hade fixat tacos,med både kyckling & köttfärs.Åt så gott jag kunde...på den andra sidan i käften...sköljde munnen typ 20 ggr efter så det inte skulle sitta kvar ngt i "hålet"..najs...no...är alldeles svart där...antar att det är levrat blod...bläää. Nu ska jag försöka få ungen i säng...tänk att han ALDRIG är trött den där ungen!! Björn är ff kvar,Johan åkte efter maten. Får se om jag får sova ngt i natt... Har pratat med syrran 2ggr i dag,hon ville höra hur det var med mej,sen ville hon ha recept på cheesecake.Saknar henne...tänk om hon bodde närmare oss typ här i Sandviken...skulle vara skitakul!Nåja...hon kanske drar sej hemåt ngn gång...*hoppas* So long! Natti,natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0