Föräldraråd i går...

...hej hej...skrev inget i går,det berodde på att jag kom hem sent efter att ha haft föräldraråd på mitt jobb.Var så trött och ville såklart prata med Max innan han lade sej,sen var det ju mina favvisprogram på TV4 FAKTA...he he...så jag hann inte skriva ngt i går. Gårdagen började med att Max fröken ringde på morronen å frågade om jag kunde cykl amed Max klass till slöjden ( på en annan skola),det kunde jag ju-brukar ändå cykla med Max så då kan ju dom andra åxå hänga på.Det gick utmärkt! Jobbade till 15.30,sen började f-rådet 17.30-mkt trevligt och många bra diskussioner fick vi.Kul att så många kunde komma åxå. I dag har Max varit på badhuset med skolan,alla som inte hade klarat "simprovet" i våras skulle få gå varje vecka nu fram till jul.Max är en av dom,men han lärde sej simma på semestern i sommras,så nu var han BÄST i sin simgrupp....påstår han...det påstår han rätt ofta...bra med självförtroende...;-) Nåja ...allt hade gått bra,är alltid llite orolig när som ska vara på badhuset å jag inte är med,jag gillar ju att ha kontroll vet ni... han var sen på schackträning till 14.30,hade sen Adam med sej hem. Jag hade skitont i huvudet-i dag igen-så jag dunsade i säng direkt när jag kom hem. Tror att jag är lite orolig för att jag ska dra den där förbannade tanden i morron...fattar inte hur det ska gå till...då jag ff är öm i den. Tänker sjukskriva mej i morron. Per skjutsar & hämtar mej-skönt! I dag fick vi reda på hur mkt löneförhöjning vi fått..hurra...det skulle lixom varit klart i april...men det är JÄMT så här...men vi får ju retro.pengar för 7 mån. så det får man ju vara nöjd med.Nackdelen är ju att det blir så mkt skatt på pengarna...jag hade iaf fått 1150kr i löneförhöjning-tack för det!! Så det blir den summan x 7 mån. i retro.pengar nu i nov. VÄLDIGT välkomnande pengar kan jag berätta...helst nu när man ska handla klappar å så.Tandl. kommer ju åxå att kosta... Ringde till HC om mina "tuttknölar",fick en tid kl.10 på måndag-bra-så får jag det ur världen. Nu hoppas jag (innerligt...) att jag får sluta med penicillinet så fort som möjligt så jag kan börja träna igen...blir galen...å SÅ trött jag är om man jämför med då när jag tränar 3-4ggr/v...please ska jag säga till tandl. i morron...ha ha.. Nu ska jag in i duschen,sen ner i nybäddad säng...gosigt. Ge mej nu en lyckospark i rumpan... för tanden i morron! Goodbajs everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0