Glömde "er" i går...sorry!

Glömde att skriva till er igår...ops! Max vaknade redan 8.00...men han går ju upp själv numera å kolla på tv. Så jag låg en stund till,å Per låg en lååååååååång stund till-som vanligt! Jag började att damma å städa efter frukost,damsög och torkade alla golv-med en katt som sprang efter moppen hela tiden...pust...han går efter mej HELA tiden lilla Wasa:-) Vid lunch klädde Max & jag på oss å tog en prommis till min mormor,det var ju inget vidare väder men vad gör väl det?!vi stannade nästan 2 timmar,jag städade lite till mormor & vattnade blommorna,sprang till affären å köpte henne lite gotta till kvällen.Max spelade schack med Stig under tiden ( min styvmorfar). Sen började vi gå hemåt,in på COOP å handlade 2 kassar-tungt att bära hem sen... Jag slängde mej på soffan å vilade en stund när vi kom hem...vaknade av att brandvarnaren peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep...Per stekte kött!! Sen åt vi jättegod mat-fylld fläskfile m. fetaost,oliver och vitlök, tzatsiki och god sallad-MUMS! Tittade sen på en film i soffan,tände ljus i hela huset å njöt av min fina familj! Max somande vid 23,jag lite senare. I dag är det Fars Dag!Hör av mej i kväll om hur vi firade det! Puss!

Kommentarer
Postat av: /L

Vilken mysig dag du verkar ha haft :-) Vad är det för katt ni har? Blev lite nyfiken,



Hoppas du har en fin dag / L

2008-11-10 @ 11:09:39
URL: http://girlyfu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0