Hej svejs igen.

Vad har hänt i dag?INGET! Max & jag har haft en sköööööön dag tillsammans,åsså kissarna då förstås... Gjorde pannkakor till lunch,Max åt HELA 2 st...rekord för hnm tror jag. Tog med ungen på en prommis till COOP,Max undrade VARFÖR i hela världen han fick GÅ UT när han varit hemma från skolan????!Jovisst...jag brukar vara hård på dom reglerna...men han var ju inte supersjuk och ska ju gå i morron...annars är det henmma från skolan = inne hela dagen utan kompisar. Just nu skriker Max från soffan "He´s killing me"...han menar då Wasa...tacka fan för att katten biter hnm när han håller fast hnm... Mormor är kvar på sjukan,hon hade surrat lite om att hon skulle få åka hem i morron,men det visade sej att det stämde inte alls..hmm...OM hon är kvar i morron ska mamma & jag åka in till henne på em.Max har skrivit ett jättegulligt kort till henne (med påtryckning från mej..). Ang. hålet i käften så ömmar det typ hela tiden,men värktabletter behöves inte. Hålet ser kladdigt ut,ser ut som om det är var där...vette´fan...kanske ska ringa i morron igen å kolla om det SKA se ut så?!Vi får se.Är ff svullen. Tindra & Sussie kom förbi en snabbsväng mellan 18-19.trevligt att få en VUXEN att prata med,det var ju ett tag sen sist lixom. Har konstaterat inne i huvudet att jag kan inte träna förren EFTER jul,hör ni det?! EFTER JUL!!!!!!!!Det är ju en evighet tills dess!!!!!!!!!!!! Jäkla skit åxå... Näää det här duger inte...nu ska ungen i säng...Per har ju jobbat HELA dagen i dag (8-22.15)...trevliga pengar blir ju det till mej...he he.. Nu ska jag lägga fram kläder för morrondagen.Ni vet ju alla (som har barn & män) att om inte mamman är hemma på morronen så blir det gärna lite struligt...så här är det bäst att förbereda då jag åker tidigt i morronbitti.... Sköt om er nu,sov gott! Kul att Pia hade skrivit i kommentarerna!!Vi syns nästa helg-lääääängtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0