Hello boys and girls!

Här är man upp i ottan FAST det är lördag å jag är ENSAM hemma med kissarna! Max har sovit hos mamma & pappa,och Per är på jobbet. Det var ju meningen att Max skulle åka till Stockholm med mamma & pappa i dag,men nu blev mamma sjuk i går (förskyld & feber),så det blev ingen resa i dag...Max blev såklart jättebesviken.Men han skulle sova där iaf,då jag ska ju åka bort i dag å Per jobbar ju. Morfar & Max skulle gå ut på promenad å åka å fika i dag till ett naturområde som heter Högbo här i närheten-han får det bra ändå lillgubben. Per hämtar hnm när han åker hem från jobbet,sen får han åka tillbaka till mamma & pappa i kväll för att sova där tills i morron. Vi bestämde att vi ska åka till Stockholm den 13/12 ist,och då kan ju jag följa åxå! Max blev lite nöjdare då.. I går jobbade jag till 15.30,hem,packade till Max.Max hade Adam här. Duschade,och fixade mej.Sen åkte vi till mamma & pappa vid 18.00.19.00 träffade jag jobbarkompisarna på restaurangen.Det var mkt trevligt,och mkt god mat! Vi är ett riktigt "knäppgäng"...ha ha...vi sjöng kareoke hela kvällen....de andra gärsterna suckade nog å tankte: "herreguuud ska dom aldrig sluta...." Jag kom hem 23.30,då sova Per.Wasa trodde såklart att han skulle få gå ut när jag kom hem...dumma katt. Jag somnade på 5 röda. Nu har jag packat å sitter å väntar på att Mia ska hämta mej ca.9,då vi styr kosan mot Pia!Ska bli SÅ kul att träffa alla girlsen! SÅ i dag skriver jag inget mera! Ha en skön dag & kväll trots det tråkiga vädret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0