Hello fotbollen...

...ja..fotbollen är jag alltså.Svullen alltså-mja...kan man säga. Har ff ONT,men kanske det är en mera hanterbar smärta...tog en tablett kl.03.00 i natt...ska försöka hålla mej ens stund till innan jag tar nästa.I går blev det ju för många..herregud hade aldrig klarat mej på 4 st tabletter,VET att levern inte mår najs av det. Nåja,resten av familjen sover ännu.Ja inte Wasa då förstås-som jämt är vaken-han är ute å sniffar efter en död blåmes om Selma hade dragit upp på altanen.Och hur Selma lyckas ta en fågel är ett STORT frågetecken...han är ju som tjuren Ferdinand...seg kan man säga..men men han har faktiskt lyckas ett par ggr.Är man katt så är man.. Nu är alltså Wasa alldeles galen därute,jaghar flyttat den döda fågeln till buskarna så han inte når den...oj vad han sniffar efter den. I dag ska Max på kalas,ska ringa till Adams föräldrar å kolla om han kan åka med dom.Per drack ju vin ganska sent i går så jag antar att kl 12 är för tidigt att skjutsa...å jag har ingen lust att cykla med en halv fotboll i ansiktet..he he.. Hörs sen,vänner & bekanta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0