Hemma i dag åxå...

....iof med sjuk Max,men mitt "hål" är heller inte OK. Var bra hela dagen i går när jag hade den där trasan i hålet,tog ut den i gårkväll,och nu är det lite kladdigt där igen å ömmar lite-inget att gemföra med den värk jag haft iof.Vad faaan ..kan det inte ge sej nu??Nu sköljer jag med det där grejset som jag köpte (bakteriedödande),men det är ju bara 2ggr/dag...kanske man kan ta en till hutt mitt på dagen åxå?! Nåja vi får se hur dagen blir. Ang. Max så är han superförkyld,men annars är han pigg som en lärka. Min mormor skrev jag åxå om i går morse.Hon har alltså KOL,nu är hon inlagd på sjukhuset för infektion i kroppen å högt blodtryck...min lilla mormor. Hon kan knappt syresätta sej själv då hon har svårt att få luft. Hon har haft flera infarkter men detta hade tydligen inte ngt att göra med hjärtat. Moster Mona var in till henne i gårkväll,vi får se i dag efter ronden om hon får stanna...det vore ju bäst för henne om hon fick vara kvar ett par dagar å få hjälp med andningen bla.Ni ska veta att min mormor är den bästa-såklart!Hon är en underbar människa.Har jämt ställt upp för alla i alla lägen...älskar dej,mormor! Nu blir jag gråtfärdig...måste sluta skriva om henne... Per jobbar 8-22.15 i dag...ngn kurs på fm sen jobbar han em-kul?! Max å jag ska väl slappa hela dagen,kanske vi kan gå på en kort prommis,har tänkt att Max ska gå i skolan i morron,och jag själv ska ju jobba. Per är ledig i morron..eller han ska ut på natt sen i helgen. I dag är det BARNBIDRAG...jipee...kanske kan fylla på i kylskåpet nu...ha ha..har aldrig varit så tomt. I morron MÅSTE jag ner till banken å skaffa ett nytt betalkort,slutar ju tidigt å Per är ledig så det kanske passar bra. Får se om Sussie kommer hit en sväng med flickorna efter jobbet i dag,Tindra vill ju träffa Wasa,har ju lovat henne flera ggr ,men det har ju inte passat nu när inte jag har varit så pigg...lillstumpan "min"...är ju STOLT gudmor till henne!! Ha en najs dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0