Huvudvärk x 10.

Upp 05.30,katten skulle ut fast det var kolsvart ute...ja ja...ut med dej då..lixom. Skitspännade tycker Wasa! Väckte Max 06.20,var lite orolig att han skulle vakna med krupp-då han började "krupphosta" i gårkväll innan ha lade sej...men det var inget i morse. Per kom hem ,å lade sej,vi åkte iväg vid 06.50. Alldeles kolsvart på skolgården-inte en lampa var tänd....ska ta upp det i morronbitti med personalen,är väl inte meningen att ungarna ska stå där i kolsvarta mörkret innan fritids öppnar??! Anneli var hemma med sjukt barn i dag,men vi klarade oss utan vikarie på fm,då flera barn var sjuka.När jag gick hem kom en vik. Fick JORDENS huvudvärk påvägen hem,kändes som om jag ville spy. Hämtade Maxen på skolan,skulle ha pratat med hans fröken ang. utv.samtalet,men såg inte till henne,får göra det i morron då. Max följde med Alexander direkt hem,Per var vaken när jag kom hem...det hör inte till vanligheten... Gick å lade mej direkt,sov till 17.00-det blev bättre men värken var ff kvar när jag vaknade. Per åkte till sin mamma & pappa en sväng,dom skulle ha hjälp med datorn. Han hem,gjorde köttbullar & mackisar.Max åt mkt!Alex gick hem vid 18.00. Sen gjorde vi läxan med Max...han hade bla matte..herregud...vad svårt dom räknar...inte alls på det sättet vi lärde oss..jag fattar NADA! Per fick hjälpa hnm.jag tog över vid veckans ord o. med läsläxan. Sen kollade jag på sjukhuset.Per åkte till Björn (bror) å kollad efotboll,sen till jobbet.Jag provade att ringa Max fröken utan resultat flera ggr. Fick ett mail av mamma i dag,där skrev hon att jag skulle få 300 kr av hennen till tröjan på GINA som jag vill haaaaaaaaaaa....tack snaälla mamma,det räcker till 2 st!!Nu gäller det bara att få Per att åka till valbo ngn dag...he he...hur ska det ordnas tro??!Det löser sej ska ni se... Hittade förresten ett par manchesterbyxor till Max på LINDEX i går,ska nog köpa dom,tycker det är så fint på pojkar.Men tror att det måste vänta tills barnbidraget. Ang. knölarna över "tittsen" är dom kvar...har inte bestämt mej hur jag ska göra med dom... Nu ska jag duscha å gå å lägga mej,,,i morron är en lååååååång dag. See you later!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Vilken snäll mamma du har!! Tänk om en annan kunde få ett litet bidrag sådär ibland :-P Själv ska jag nog in till Valbo efter barnbidraget och köpa lite kläder åt Emilia ^^

2008-11-11 @ 22:28:22
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0