Inga "fel " på tuttknölarna!

YES! Gissa vad knölarna var förngt?MUSKELFÄSTEN-bra va?! Å vad jag blir glad...*dansar en sväng* Dom tyckte att det var bra att jag kom upp å visa dom iaf-det SKA man göra-KOM IHÅG DET ALLA KVINNOR!!Kläm å tryck på tittsen varje månad. Var lite orolig för om ngt skulle hända Max i dag efter incidenten i morse...så jag erbjöd mej att hämta hnm på skolan i dag,han misstänkte inget(har inte berättat för hnm) så jag fick mer än gärna hämta hnm. Oskar W kom direkt kl.14 å lekte.Anso skjustade hit hnm,FAST hon fick reda på i dag att hon har njurbäckeninflammation....ajjjjjjjjjjjjj!Tycker synd om henne...har åxå haft det 1 ggr på 90-talet...gick som en 90åring i 2 v. å mådde piss,så jag vet att det är vidrigt. Pojkarna lekte som vanligt väldigt bra,och jag passade på att vila...såklart. Klarade mej från värktabletter ända tills kl.18.Fattar inte...det känns som om jag är öm i en ANNAN tand längst bak på samma sida som "hålet"...va fan...kan det vara så? Pratade med mamma och hon sa att det kan KÄNNAS så när som varit där å rotat runt...får väl se i morron.Har beslutat att vara hemma i morron åxå...passar väl inte så bra kanske..Anna sjukskriven,Anneli på kurs å jag hemma...bara lilla MOna kvar...iof så får hon ju vikarier men det är inte alltid toppen. Nåja TROR att jag ska kunna komma på onsdag. Som det känns nu så orkar jag inte vara den Camilla jag VILL vara på jobbet,och som jag BRUKAR vara mot varken barn eller föräldrar-då är det bättre att vara hemma. Dessutom får jag ont om jag anstränger mej har jag märkt... Missade p-möte i kväll åxå. Vi skjutsade hem O. när Per kom hem. Hem ,gjorde köttbullar & pot.mos...Max åt 2 köttbullar...herregud...man kan ju bli galen...Max å mat...ingen bra kombination...men jag har slutat att oroa mej-ungen är pigg & kry ändå! Max å jag tog en minipromenad i området & slängde sopor,mjukplast,hårdplast å komposten.Sen duschade han & tvättade håret,gjorde sina 10 veckans ord.Denna vecka var det ord som CHAUFFÖR,SCHÄFER,och DUSCH etc.han klarade de flesta.Läsläxa var det åxå. Per gick å lade sej redan 20.30!!Han hade sovt jättedåligt i natt-typ 2 timmar,och jobbat 05.45-16.30 i dag...trött alltså. Nu är det bara jag vaken,tom kissarna har lagt sej. Förresten har jag skickat in WASA & SELMA som "Årets lussekatter" till Arbetarbladet...ha ha...får se om dom kommer med i tidningen på lördag den 22/11..måste ni kolla!! Har slängt i väg ett SMS till Rickard,han fyller 38 år i dag,även ett SMS till Sussie ang. när vi ska åka till Pia sista helgen nu i nov. Undrar HUR hon ska komma dit,och NÄR,fredag lr lördag?!Jag TROR jag ska åka på lördag...men vet inte HUR jag ska komma dit.Hon bor i ngt som heter Skeppstuna(??!),ska ligga mellan Uppsala & Stockholm..nåja det fixar sej nog. Goodnight everybody!! //Milla

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Jag har också haft tuttknölar! Eller ja en då! Mitt på nästan, alldeles bredvid bröstvårtan. Skitskraj vart man ju såklart, men det var en väldigt vanlig och ofarlig cysta, så dom tömde den på vätska, tog 10 sekunder, sen var det inge mer med det! Men läskigt var det, uscha! Skönt att det inte var nåt farligt med dina tuttknölar också!! :-)

Kram kram

2008-11-17 @ 23:12:41
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0