Jag lever...

...he he...jaaa...man kan ju skratta NU..men det är så otäckt när jag blir så där dålig. Hur som helst så ringde jag FLJ och fick en tid 11.40,då dom körde EKG på mej,dr. lyssnade nog på både hjärta/lungor,tittade i munnen,frågade en hel del frågor åxå. Men vet ni?! jag är KÄRNFRISK. Tog det lugnt hela dagen i går,Max lekte med Erik.Per sov ,han hade ju jobbat natt FAST han hade feber...ja ja...vi blir osams om vi disktuerar det...för mej är det en självklarhet att vara hemma om man är sjuk och har feber...men inte för Per ..tydligen. Jag tycker det är respektlöst mot alla på jobbet. Skit i det nu. Erik,Max å jag bestämde oss för att gå på bio kl. 17 i går.Eriks mamma skjutsade ner oss.Vi såg MADAGASKAR 2,den var asbra,tror att JAG skrattade mest och högst! Per hämtade oss.Han hade gjort gott kött när vi kom hem. Max å jag kom på att vi hade ju inget gotta...så vi tog en sen prommis till COOP å köpte snask. Per åkte till jobbet,och Max å jag såg en film i sängen innan vi somnade. I dag är det snö å blåsigt och kallt som tusan ute. Wasa envisas med att vara ute ändå...han rullar sej i snön å springer som en tok efter snöflingorna...normal katt?Selma -däremot-ligger lugnt å stirrar p hnm å undrar vad fan han gör...varför fryser inte katter om tassarna förresten?Eller gör dom det?Kanke farmor ska sticka små strumpor till våra kissar...ha..ha...då blir dom nog retade av de andra kissarna! Per sover ju ff (efter nattskift).Pratade nyss med Rikard,han skulle skjusta hit Oskar efter kl.13,pojkarna vill leka. I morron MÅSTE jag sätta mej ner på jobbet å kolla av när jag ska ha mina utv.samtal,brukar ta det 1 kväll så har man dom gjorda. Ska höra med föräldrana först såklart. På tisdag är det dags för Selma att åka till veterinären...ska bli intressant! Han ska få påfyllning av kattsnuve/kattpestvaccin + att dom ska ge hnm avmaskningstablett (vilket inte vi lyckas med..). Nästa lördag bär det av till min vän Pia,vi ska ha "lilla julafton" hos henne i år-ska bli mkt trevligt! Max ska vara med mamma & pappa på lördagen-dom ska åka till stockholm då å träffa syrran bla. Ha en fin dag hörrni´!!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Min pappas ena katt är en riktig fjant när det gäller väder! Redan i september slutar hon att gå ut, stannar inne och rynkar på nosen om balkongdörren öppnas. Sen i slutet av april, början av maj, ja då börjar hon gå ut igen, om det inte är dåligt väder vill säga :-P Hon skulle verkligen behöva vinteroverall och kängor! Haha!

2008-11-23 @ 15:27:02
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0