Köpa,köpa, köpa....

....det är det enda jag pratar om säger Per...ha ha...det är det enda han HÖR,skulle jag vilja påstå... Nåja jag fick ta i det jag ville i går. Svarta jeans,dom såg inte snygga ut när man kolla på dom,men dom var desto snygggare PÅ.499 spänn. Sen gick jag å inhandlade pesent till Pia,kan ju inte skriva här vad jag handlade..då hon kanske läser här,berättar sen. På "Fru Nilsson" hittade jag julklapp till Lilla Julafton. Handlade även en stjärna i silver till oss här hemma,jättefin i silver som man ska hänga i fönstret. Lullade runt på stan själv i nästan 2 timmar,kollade efter ett snyggt linne eller en topp både på Sandegårds,DM,Lindex,Kappahl,B-Young...men utan resultat...det är INTE likt mej ska ni veta. Hittade en ny grå mössa och ny grå halsduk till mej själv ist.25% på mössan och 30% på halsduken-perfa!DET gillar Per...visade dock inte sakerna för hnm... Hem på 18-bussen,blåste som attan ute.Per & Max hade handlat,och gjort mat när ag kom hem. Jag gjorde läsläxan med Max,sen tvättade jag en manskin,och vek en annan. Plockade,och lade fram nya kläder tills i dag. Pratade med mamma,hon hade blitt förkyld och Stockholmsresna för henne ,pappa & Max på lördag är hotad...typiskt.Max ska alltså åka med dom till Stockholm på markand och träffa syrran hela dagen i morron...han kommer att bli jättebesviken om det inte blir så..men vad gör man? Är man sjuk så är man.Vi får se. Max ska iaf sova där hela helgen,då jag ska ut med jobbet å äta i ikväll,sen åker jag till Pia i morronbitti,Per jobbar fm hela helgen. Jag längtar till maaaaaaaaaten ikväll....mums det ska bli SÅ gott! Nu ska jag skriva mina utvsamtal å boka tider med föräldrarna för nästa vecka,sen åker jag till jobbet. Ha en fin fredag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0