Lång dag i dag.

Jaha nu var det måndagskväll igen..tycker veckorna bara rullar på...snart är det jul.. Åkte hem kl. 16 från jobbet,direkt ner på stan,köpte presenter till Engla. Hittade nå pärlor å magneter som man kunde göra egna hals/armband med,sen hittade jag några ramar i glas som mna kunde måla i egna färger.Spranf åxå på en jeansklänning på LINDEX till henne,tror att hon blev nöjd! Var kvar till strax före 19.00,då gick jag hem,kände att jag behövde verkligen röra på mej-det var kallt i början men skönt.Var till busshållsplatsen å hämtade cykeln åxå. Max hade gjort läxan och ätit när jag kom hem-det var skönt att slippa börja med det! Wasa skrek direkt när han såg mej...ha ha....han kommer ju inte i håg att vi tog "våran" prommis på fm. Fick världens kraaaaaam av Max,han sa att han hade väntat på mej...lillvännen! Han är så van att både Per å jag är hemma på kvällarna,när jag inte tränar då förstås... Rev ur sängkläderna i sängarna,bäddade nytt,lade fram kläder för morrondagen till både mej å Max,duschade Max,och nu sitter jag här...tidigt morron i morron!Per jobbar natt i natt. Ska försöka att komma ut på promenad i morron åxå...på onsdag blir det ingen då har jag föräldraråd på jobbet på kvällen. På torsdag har vi utvecklingssamtal på Max skola,måste försöka ändra den tiden,det är precis då Max ska träna schack...ska prata med han lärare i morron. Måste förresten ha "mina" utvecklingssamtal på jobbet inom kort åxå...man drar in i det längsta på det där...ska boka en kväll nästa vecka tror jag,måste passa med Pers schema bara. På fredag är det DAGS...för att dra tanden...i dag när jag pickade lite på den som ska dras så ömmar det ff i den...hm..hm...hur ska det gå att dra den??! Nåja det ffår vi lösa då! Egentligen ska jag på kurs på fredag,måste kontakta kursledaren å berätta att jag ska dra tanden,vill inte byta tid nu-nu ska den BORT! Ang. knölarna ovanför "bröna" så är dom kvar...vet inte hur jag ska göra...om jag ska ringa eller avvakta...får se i morron. Lovade att lägga in en bild på kissarna så jag ska göra det åxå i kväll-lovar! Nu ska jag hoppa in i duschen å Per ska dra till jobbet,det blåser mkt ute...tycker det är mysigt när man lägger sej...Max sover brevid mej när Per jobbar natt...mysigt det åxå!Åsså kissarna är ju i sängen åxå-inte att förglömma! Gonatt nu gott folk,ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0