Lördag igen!

Vaknade stax före 9.00,Max & jag låg å myste i sängen ett tag innan vi gick upp. Per fortsatte att sova..ovanligt?!Nåja...han måste väl få vila...han har ju jobbat hela veckan. Katten skulle ut forstås...fattade inte att snön låg kvar,gic å ruskade på tassarna å var jättemisstänksam.. Jag började plocka,damma och tvätta toan slutligen damsög jag-riktigt skapligt såg det ut.Väckte Per vid 10,jag hoppade in i duschen,Max gick ut. 11.30 var vi klara att åka.Per skjutsade oss till Anso.Sussie,Engla och LillMia var redan där.Oskar & Max började leka påengång. Linda & Maja kom efter en stund,så kul att träffas.Dom bor ju i Göteborg annars,så det blir ju inte alltför ofta.Men Linda har sin mamma i Gävle så i bland hinns vi åxå med! Linda har en dotter som är 7 år och heter alltså Maja.Hon är utvecklingsstörd,vet inte riktigt hur gravt,men det är så att hon inte kan prata eller gå,så hon sitter i rullstol.Med Maja visste man inte förren hon var ca 6 mån. och inte utvecklades som andra barn. Det visade sej att Linda hade haft en infektion när hon var gravid i v.14 som hade påverkat Majas hjärna att utvecklas som den ska. Hon var en glad & pigg tjej som gillade fart & fläkt nu när vi träffades iaf. Hon kollade på Engla när hon spelade dator,och på grabbarna när dom spelade tv-spel och skrattade!Lillfia! Max fick mat hemma hos Anso,sen följde han med Anso & Roger och kollade på när Oskar spelade match i innebandy.Jag fick skjuts hem av Linda & Maja-tack! För 1 timme sen kom grabbarna hit,Oskar ska sova hos oss i natt. Dom bytte bara om till "Helloweenkläder"-sen försvann dom igen...å här sitter jag...Per & Björn kollar på fotboll. Nu kom pojkarna in igen-massor av godis hade dom med sej!! Men Max äter ju inte godis...men han tycker att det är kul iaf! Jaja...han ÄTER choklad,men inte smågodis,inte heller tablttaskar eller tuggummi. Det har han valt själv.Popcorn kan han äta i bland-knäppa unge...som inte gillar gotta!!Mamman & pappan gillar iaf ALLT gotta! Nu väntar vi på maten...Per ska börja med den när matchen är slut. Det ska bli bandspagetti & fläskfile´...men god sås åxå. Få se vad vi hittar på imorron,jag skulle vilja åka till Valbo å köpa vinterpjucks till Maxen...får se vad Per tycker...vi har ju ff sommardäck,så det måste han bestämma.Sussie hade en skitasnygg tröja från Gina på sej i dag...skulle vilja ha en sån...men det kan jag inte berätta för Per...he he...kostade bara 149 spänn...som hittat!!Suger i shoppingtarmen.. Ska kolla om det är ngt på Tv i kväll,tycker aldrig att det är ngt att titta på...Per kanske har ngn film vi ska se! Kraaaaaaaaaaaaaam! /Milla

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Här har du en till som är sååå shoppingsugen! Om man bara kunde vinna på lotto..



Min Emilia gillar inte heller godis. Fast egentligen så är ju det bara bra :-)

2008-11-01 @ 20:54:08
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0