Lugn fredag.

Innan jag åkte i morse väckte jag Max å gav hnm frulle,sen for jag i väg i ruskvädret...så snuskigt väder lixom...rått & jäkligt! Vi hade så lugnt på jobbet i dag,så vi hann göra halsband med de "stora"(2 år),ni skulle sett vilka stolta barn! Hann ut på em åxå. Hämtade Max på fritids,Sussie hämtade Engla samtidigt.Hann säga några ord till varann,Engla fyller ju 7 år på måndag så vi får träffas mera då. hem,hämtade Pers betalkort...vågade inte chansa på mitt sen gårdagens händelse... Handlade,provade mitt kort...men det gick inte i dag heller...fan nu måst ejag fixa ett nytt nästa vecka.Får föra över mina pengar till Pers konto då.. Ut med kissen i koppel,sen kröp jag ner i sängen å åt ett winerbröd...mums! Somnade i 1 tim. Max lekte i vardagsrummet under tiden,hörde bara att han sa:"Mamma,nu går jag å bajsar..." Ha ha...han berättar jämt vad han ska göra om han försvinn ren stund...killen min! Fixade mat,pratade med mamma & pappa,dom skulle åka till syrran i Stockholm imorron...skulle åxå vilja följt me...men tyvärr så skulle dom ha ngn stor stol med sej i baksätet...synd!Ja ja...hon kanske kommer hem till ul...om vi har tur! Max skulle köpa en farsdagspresent till Per i dag,vet ni vad han valde...en tomte! Blir lite full i skratt...vet inte varför han valde den...iof så finns det väl inte så mkt att välja på på COOP.Nu har vi slagit in den å gömt den tills på söndag. Han vill göra ett eget kort till Per,så det får han göra i morron. Nu har vitittat på IDOL,jag bruka rinte titta på det,men det var ju rocktema i kväll-å det gillar jag.Dom var duktigt!Får se om vi orkar vara upp å kolla vem som åker ur... Wasa går runt här å piper...tror väl att han ska få gå ut...dumma kissemiss...han ska vara inne med mamma han! Nu väntar vi på att Per ska komma hem,han har jobbat em. Ska göra det hela helgen...njaa förresten...hörde ngt om att han hade tagit ledigt i morron..är väl ARSENAL som spelar antar jag...*pust* Vi har inga planer på morrondagen,mera än att jag ska väl städa lite på fm.Funderar om vi ska ta en prommis till mormor...som vanligt har jag dåligt samvete att vi inte varit dit på länge...igen! Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0