Mår inte bra...

...nej fy fan. Ni skulle se hur det ser ut i hålet där tanden suttit...det är VAR där-FAST jag äter penicillin!!Kan det bli infektion ändå?!Konstigt! Måste nog ringa i morron å höra med dom om det verkligen ska vara så...är svullen åxå,men har inte så ont. Bara jag får sova....är ju beroende av det.. Har bara fått i mej en massa mandariner och risgrynsgröt. Max fick åka med Erik till kalaset.Han kom hem 14.20...glad som en lärka.Det är han oftast.Hade haft det bra,fått tagit astmamedicinen 1 ggr-oftast får han göra det när han är med på springaktiviteter,men det fixar han själv numera! På em har han haft tråkigt-ingen kompis var hemma,fick cykla med Per till COOP nu på kvällen iaf-nåt kul. Nu kollar han på ngn film med Per,ska skicka hnm i säng soon. Hör av mej i morron när jag pratat med tandis. Hej hej...

Kommentarer
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):)

2008-11-16 @ 21:30:40
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0