Onsdag-ingen spinning:-(

Åhhh vad jag lider...ingen spinning i dag heller...*gråter blod* Jag cyklade med Max till slöjden 7.45 i morse-det var HALT. Hem-damsög,plockade lite.Ringde veterinären ang. vaccin till Selma (kattpest/kattsnuva),ska ju fyll på varje år om man har en utekatt.Fick tid den 25/11,tog en tid då jag åxå kan vara med,Per är ju lite rädd för Selma..he..he.. Ringde sen till hälsocentalen...har ju ett finger som är så konstigt...herregud...föst är det tänderna,sen är det benet/foten och nu ett finger...my god! Fingret ser iaf ut som en prinskorv,och precis på leden (på mitten av fingret) så har jag en knöl.Hon trodde på att det var lederna som krånglade lite på mej.Hade nämligen ett annat finger som krånglade innan sommaren på liknande sätt...jaha...nu ska man få ledproblem åxå...nåja...tyckte iaf att jag skulle skulle prova inflammationshämmande tabletter i 2v. får se om det ger med sej..typ VOLTAREN....jamen hallå...hur MKT tabletter ska jag proppa i mej??! Äsch...jag väntar ett tag det kanske försvinner av sej självt! Jag började 10.30.Slutade 15.30-min kortaste dag i dag. Hem,ut med kissen i koppel.Max lekte med Erik & Adam. Gjorde mat,under tiden förhörde jag Max på läxan-gick mkt bättre med orden i dag-BRAVO! Tittade på TV en stund...längtar tills jag "får" gå å lägga mej..e så trött i dag. Men nu ska jag ju titta på "förlossningskliniken" och "Riskförlossningar"-å det håller på till 22.15....gäääsp!Men det är åxå det enda jag ser på TV,så det VILL jag se,MIN tur att abbonera TV:n! I morron är det morronfritids för Max.Jag börjar tidigt och Per jobbar fm. Sen ska jag tillbaka till jobbet för att ha p-möte vid 17.00. Ta väl hand om er,och träna inte nu så ni blir mera vältränad än mej på dessa veckor som jag inte får träna... //Milla

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Vilken kanal går förlossningsprogrammen på? Skulle också vilja se, men jag slår vad om att det är på nån kanal vi inte har..

2008-11-05 @ 20:54:42
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0