Ont under foten...

...har jag haft,det börjad eatt göra ont på ett ställe under foten i gårkväll. Sen hade jag stickningar upp i smalbenet när jag skulle lägga mej...har det ännu men bara i bland...nu har jag fått för mej att jag fått en blodpropp i foten/benet...är hypokondriker så jag vet inte om jag kan lita på mej själv... Har (såklart) läst på nätet om blodproppar.Där står det att det ska bli svullet,varmt och ömt...men tycker inte att det är det...men som sagt så känns det inte som om jag kan lita på mej själv i detta fall...fan det är jobbigt att vara hyppo... Ska man ringa eller ej? Vi får se hur det blir under dagen. Oskar har sovit här i natt,gått bra -som vanligt. Förutom att min unge har svårt att sova i sitt eget rum...han sover ju (fortfarande..) på madrass nedanför min säng annars,han vill INTE sova själv i sitt rum. Max har alltså kommit in till oss 3 ggr under natten,men gått tillbak när jag sagt det.Har berättat för hnm att nu har han en kompis hos sej-då får han faktiskt sova med kompisen! Skriver mera senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0