På begäran...

...av en läsare på min blogg så har jag lagt ut bilder på mina LEWISjeans-nu Susanne-kan du se hur dom ser ut!Lycka till när du köper ett par egna! Ni får ursäkta röran i hallen/köket på korten...men så ser det ut hos oss just i dag! Dagen har varit bra,varit på jobbet-riktigt roligt att vara tillbaka igen! Hem på 16.30bussen-storm o. snö var det även då! Max & Per kom strax efter mej,fixade läxan med Max,sen mat. Ang. min mormor så tror dom (just nu..) att det INTE var en propp utan ngt med hjärtat eftersom mormors ben var svullna och fötterna åxå,det tyder på att hjärtat inte riktigt orkar med.Hon får vara kvar i veckan,så får vi se hur vi ska lösa framtiden för henne...Mamma, moster & jag ska åka in i morron å hälsa på,känns bra att få träffa henne! I morron är det "the big day" för våran storkatt Selma-vaccindags!! Ska bli MKT intressant att å in honom (jaaa... det ÄR en hane)i buren..he he...han är inte så samarbetsvillig den kissen förstår ni.. Sen hoppar jag av på stan för att klippa mej å gå på banekn-då jag MÅSTE fixa ett nytt bankkort.Sen går jag till mamma så åker vi till sjh. Dagen är alltså fullbokad! Nu ska jag slänga ungen i säng...fattar inte att han inte är trött....den ungen har ALDRIG varit trött i hel sitt 9 åriga liv! I morron är det tidig dag för min del. So long! //milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0