På jobbet nu....

....fan vad är det med mej....bara glömmer er ju´... I går var en riktig innedag.Upp vid 9.00.Max hade lite krupphosta,men inget som det behövdes ngn medicin till.Gav Per frulle på sängen,och äntligen fick Max ge tomten han hade köpt till Per...ojjjjjjjjjjjj vad glad han blev...;-) Adam kom över efter frukost å lekte.Per & jag cyklade till ÖB,jag ville gå...men Per är ju så himmmmmmla laaaaaaaaaaaat...så vi tog cyklarna. Pojkarna var hemma.In på COOP åxå..vill ju helst inte handla där,men det ligger ju så nära å bra. Hem,ut med kattrackarn i koppel.Per åkte till jobbet.Adam hem å åt. Gjorde mat till Maxen när vi kom in igen-ris & kött. Sen tog jag å damsög-igeeeeeeeen... Slängde i hop en tårta...nåja...höll väl på ett tag. Det blev en marsipantårta till pappa-en grön med sockerhjärtan på.Vanlijkräm & jordgubbssylt mellan-den var god sa dom som åt av den. 14.30 kom pappa,mamma & Jögga (farbror) på fika. Dom stannade till 16.30. Max ringde febrilt till Alexander,men det var ingen hemma...så han hittade på saker ensam-han är SÅ duktig på det,våran pojke! Sen gjorde vi kvällsmat & Max badade och tvättade håret.Tittade på datorn en del,sen var det sängen som gällde för Max. Per kom hem vid 22.30,jag slängde mej i säng vid 23.00,då sov kissarna & Max sen ett tag tillbaka redan.... Måste berätta vad jag "hittade" i fredags...stod framför spegeln i badrummet när jag klädde av mej på kvällen.När jag tog av mej BH:n (när tuttarna ramlar ner ni vet...)så såg jag 2 st. bulor på båda bröstbenen ovanför tuttarna lixom...WHAT?! Klämde & kände..rusade in till Per..å han gjorde samma sak...vet inte vad det är..konstigt för det är ju på BÅDA sidorna.Eftersom jag är hypokondrisk så har jag läst detmesta om bröstcancer nu...men har övertalat mej själv att avvakta ett par dagar får se om dom försvinner eller iaf minskar...så här blir det när jag inte får träna...då har jag en massa tid som jag hitta sjd. på min kropp...skit åxå! Nu måste jag jobba vidare.... //Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0