Sitter på jobbet.

Har rast nu...sitter å tänker på det jag ska köpa på stan i dag...*äääääääääälskar att köpa saker* När jag slutar ska jag hem,då Per är på utbildning(igen...),Max kommer efter schackträningen.Per ska komma vid 15.30,då får han skjutsa ner mej på stan. Detta ska jag köpa: 1. Svarta jeans till mej själv. 2. Hämta medicin på appo. 3. Present till Lilla julafton. 4. Present till Pia (som vi ska var hos på Lilla julafton). 5. Hårspray. 6. Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanske det blir pengar kvar till en tröja??! I går var jag på återbesök hos tandl.,det var lite kladdigt i hålet (i käften,efter tanden..),men jag har inte alls ont så man valde att inte röra skiten-BRA! Dessutom var det gratis! Sen jobbade jag till 15.30,hem,slumra på kökssoffan i 20 min. Max lekte med Kalle fram till 17.30,då åkte vi till pappa som fyllde 58 år. Där bjöds det på mackor,fika & tårta. Max gjorde läxan där.Wasa var med åxå!Selma var hemma själv å fick sov ifred från Wasa i 2 timmar!! Jag cyklade hem,hade cykeln kvar vid tandis sen i morse.Hemma 20.00,tog Maxen å gick till Kalle-då Max hade glömt telefon & täckisar där... Kollade sen på mina favvisprogram "Förlossningskliniken" & "Riskförlossningar"...mmmm...love it! FÖRSÖKTE att komma i säng före 23.00...men lyckades inte i går...heller...somnade iaf före 23.30 vilket jag inte har gjort på flera kvällar. Var som ett SLAKT i morse när kl. ringde kl.06.00...hörs i kväll!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Spar lite pengar till vårt Gävle-besök

nästa vecka !!!!

2008-11-27 @ 13:47:26
Postat av: Ang1e

Vart finnes svarta jeans, och vad var det för prislapp på dom? Jag vill också handlaaaaa! :-D

2008-11-27 @ 22:01:09
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0