Tillbaka hemma igen.

Hej hej. Hemma igen.Fick träffa en annan tandläkare-Stina. Hon tog röntgenbilder på tänderna bakom hålet,men såg inget konstigt. Så hon trdde absolut att värken/svullnaden beror på utdragningen eftersom den var kompilicerad.Hon tyckte åxå att "hålet såg klddigt ut,så hon gjorde rent innuti och runt om,lade in en "tamponad" (liten trasa) doppad i bakteriedödande medel...smakar urka burka!Jag köpte även ngt medel som man ska skölja munnen med som åxå är bakteriedödande. Hon tyckte även att jag skulle stanna hemma i morron åxå-det är ju sista dagen jag "får" vara hemma (utan läkarintyg) så jag är väl hemma då. Shit vad tråkigt....jag vill TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNA!!! Har ju inte tränat på hela november för tusan...*grrr* Har Max hemma i dag åxå,halsontet har gått ner men han är förkyld. Per jobbar em. Skriver i kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0