Tjenixen!

Skummt väder i dag...dimma hela dagen! Hem från jobbet,hämtade Max som varit på fritids i 30 min. bara.Han ville stanna på schackträning-det fick han såklart! Han kom hem,vi fikade,han ringde till Oskar . Efter 30 min. kom Roger & Oskar.Samtidigt kom Per hem från jobbet. Det bestämdes att Per & Max skulle skjutsa hem O. vid 18.00. Själv plockade jag lite,tog upp kött ur frysen å lade i varmvatten för att grabbarna skulle kunna äta det senare...jaaa...inte rått då...det fattar ni väl själva! Åkte tillbaka till jobbet 16.30,vi had ebestämt oss för att rensa ur gamla &slitna leksaker,plocka fram lite nytt till barnen-det tog sin lilla tid kan jag berätta. Åkte hem 19.30 ,Per sms:ade mej å bad mej köpa festisar-visst! In på COOP,blev en full korg(som vanligt..),skulle betala-då funkade inte betalkortet...jag ville bara sjunka ner i marken...shit vad pinsamt! Låååååååååååååååång kö var det åxå...jag drog och drog,sen drog kassörskan ett antal ggr,sen provade hon att slåin nr. på kortet-Nope! Jag sa att jag skulle gå ut till bankomaten utanför å hämta kontater-hade nämligen varit där på morronen å hämtat pengar till busskort-å då fungerade det! Fick lämna sakerna på bandet å lunka i väg (med svansen mellan benen...) till bankomaten,tror ni att den var öppen?!NEEEEEEEEJ!! Ringde till Per å sa att han måste komma till COOP å lösa ut mej...ha ha... Fick snällt sitta där på en bänk med min packade obetalda kasse å dingla med benen tills Per kom...jag dööööööööör! Tänker inte handla där mera... Nu ska jag hoppa i säng...gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Haha det där har hänt mig nån gång på Coop också! Så pinsamt!! :-D

2008-11-07 @ 21:12:35
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0