Påskharen kom till mej!

Javisst,han KOM!Eller HON...jag vet inte om det är en hon eller en han..vad tror ni?! Jobbade hela förra veckan,det var kul att komma tillbaka.Vi var ihopslagna då det var påsklov för en del av barn & personal. I fredags åkte pappa,mamma,Max & jag till syrran i stockholm.Hon har ju köpt en ny katt-Bagheera-en Mainecoonkisse. Han hade STORA öron och kängruliknande ben...ha ha...han såg rolig ut.Kommer bilder soon.Cosmos (den "gamla katten") var inte sååå road av den nya... tyckte det såg ut som om han tänkte:"Kan man inte bara få ha Cattis (syrran) för sej SJÄLV!!" Vi var där hela dagen åkte hemåt vid 18tiden.stannade på MAX i uppsala-MUMS! PÅ lördagen blev det SOMMAR-guud vad varmt & skönt!Vi var ute hela dagen på baksidan å jag solade förstås-jag älskar ju solen & att vara brun-man känner sej så mkt mera fräsch då! Kl. 17 var vi bjudna till Pers mamma & pappa på påskmiddag,vi cyklade dit. Hem vid 21.30.Trevligt å god mat som alltid. Min mormor blev dålig igen förra veckan,men det var då inte andningen,utan magen. Hon hade kräkts flera dagar å hade som värkar i magen. Det visade sej att hon har ett bråck på kroppspulsådern...dock inte så stort men ändå.Så hon ligger kvar på sjh. i Gävle.vi var å hälsade på henne igår...lilla vännen då...hon är SÅ mager...ser ut som en liten fågelunge. Hon var INTE bra,tyckte att hon var lite förvirrad,kan bero på att hon fått morfin bla mot smärtan...i dag skulle det dock komma en annan dr. å kolla på henne..hon klarar nog inte en operation skulle jag tro...älskade mormor. I dag ska Max & jag gå på bio,kommer inte ihåg vad den heter men det är en komedi-en tecknad.Sen ska vi köpa pizza på Amerikan takeaway. jag själv har förbenat ont i bäckenet i bland,vet inte om jag inbillar mej..kan man inbilla sej att man har ont?!Som ni vet så är jag hyppo. KOm påskharen till er? /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0