Tråkigt utan cigg...

...jaaa....så känns det.Livet känns tråkigt utan cigg!! Det har ju lixom varit min bästa vän ett par år-många år! Känns väldigt tungt.... Var till lungröntgen i går-min lungor var "utan anmärkning"-bra. Knaprar väl på penicillinet ett par dagar till får se om det ger med sej-har ff slem som knastrar i luftrören,och är VÄLDIGT trött. VILKET UNDERBART VÄDER!! Synd bara att jag inte ska vara i solen pga penicillinet...annars älskar jag ju att sola! Ska försöka få grabbarna med mej ner på stan å köpa vårskor och gummisar till Maxen...får se om jag lyckas. Helst skulle jag vilja dra täcket över huvudet å bara SOVA...men tror inte att det blir ngt bättre av det så jag låter bli. Bye!

Kommentarer
Postat av: emelie

snygg blogg :) Allt bra idag? :)

2009-04-04 @ 09:40:52
URL: http://emehliie.blogg.se/
Postat av: LoEM

Godmorgon :)

Vad ska du hitta på idag då?

2009-04-04 @ 09:43:14
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Anonym

svårt att sluta?:)

2009-04-04 @ 09:49:06
URL: http://madelenies.blogg.se/
Postat av: Helen Lindfors

2009-04-05 @ 10:42:12
Postat av: Helén Lindfors

Hej tjejen!



Hoppas det är lite bättre i din hals och din hosta, jag piggade på mig så jag började att jobba i onsdags men jag är inte helt bra än i luftrören och orken ska vi inte tala om, helt borta. Men jag får se om jag ska vara med på gympan i morgon kväll, jag får abstinens. Kom ihåg att lyssna på krooppen så du inte går och jobbar för tidigt. Härlig utsikt Mona hade i Mexico, vi har också pölar på förskolan men utsikten kan inte alls mätas med detta blågröna hav,sand och palmer, avundsjuk, ja lite.

Krya på dig kram Helén

2009-04-05 @ 10:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0