Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...............

..........hoppsan Kerstin vad kallt det är i dag! När jag cyklade till bussen i morse vid 6.50 så var det -14 härhemma. I Kungsgården var det -22!! Det var så att snorbusarna frös till is inne i näsan....länge sen det var så kallt. Är det vinter så är det! Barnen sov inne i dag,,annars sover dom ju ute i sina vagnar,men det var lite väl kallt i dag. Hoppas det hinner bli lite varmare tills på fredag,då Max har friluftsdag å ska åka skidor. Selma vägrade ju (såklart!!) att gå ut i morse,bara nosade i dörröppningen,sen vände han å kissade på lådan inne istället...ha ha...men Wasa däremot...han skuttade ut som om det var högsommar... Snart ska jag tillbaka till jobbet på föräldraråd.Farfar kommer hit å är med Max,Per jobbar ju.SKULLE vilja soooooooooova.... Jag är förresten bättre i luftrören,medicinerar med astmamediciner ff. KANSKE man kan gå på gympa på söndag...törs inte hoppas...ännu. Nu ska jag ta fram lite mat som farfar & Max ska äta. Väskan kommer från www.nuknuk.se,flera har frågat mej! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0