Dags för BH-party!!

I kväll är det tuttparty härhemma...ha ha... Annelie från jobbet ska visa BH:ar som hon säljer-kul. Så nu städas det för fullt...iaf från Pers sida...han är hopplös när vi ska ha främmande....det står lixom STÄDA i pannan på hnm.Han ska ju inte ens vara hemma! Ska bjuda på kaffe/the´och mackor med ost å skinka.Kan väl vara gott med en kvällsmacka?!Eftersom jag inte äter massa gotta i veckorna så tänker jag heller inte bjuda på det. Vi blir inte så många-en 6-7 st skulle jag tro. Jag åkte ner på stan efter jobbet,plockade å färgade ögonbrynen-tack det var välbehövligt! Sen "råkade" jag gå in på Lindex & Kappahl,där hittad ejag en grån stickade polotröja å gråa benvärmare-nämen! Var åxå in på Fru Nilsson å hittade 2 småsaker till mamma & Per. I morse pratade jag med en dr. (hade teletid m. hnm),ang. att ända dos på mina mediciner.Jag lyckas bli kompis med de flesta doktorer....har lixom en förkärlek till dom...ha ha....han skulle ändra dosen + att jag skulle få en starkare astmamedicin-najs!Lätt som en plätt lixom,jag skulle nog passa bra inom sjukvården...skulle vilja utbilda mej till sjuksköterska,sen till barnmorska....men ooooooooooooooooorka plugga (som Max skulle sagt)...3,5 år för att bli sjuksköterka,sen till BM vet jag inte hur länge man läser....har heller inte lust att ta massa studielån...men det är en DRÖM!Man ska väl ha drömmar?! Är det flera som är väldigt trötta därute i vintervädret?! Jag är SÅ trött,kan nästan inte komma upp ur sängen på morronen.....trycker på snooze på klockradion typ 10ggr... Ska försöka komma i gång å träna på söndag,dr. tyckte inte att jag skulle ut å springa med astmabesvär nu i kalla vädret,men inne gick det bra-så nu tar vi nya tag...igen! Näää...nu ropar Per att jag MÅSTE dammsuga...bye!

Kommentarer
Postat av: annica

Hejsan! ramlade in här på din blogg, sjuksköterskeutbildningen är "bara" 3 år, så sätt dig i skolbänken och förverkliga din dröm=)

Själv läser jag första terminen till sjksköterska, hoppas verkligen på att få göra praktik på BB/förlossningen eller neonatalen.

Hade förresten min son Felix på ditt dagis, men vet inte hur länge du har jobbat där...han går ju i fyran nu..=)

Ha en bra helg!

2009-02-13 @ 07:52:10
URL: http://.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0