Fredag...spyor...

....japp...spyor på jobbet igen...hela toan blev nerspydd av den lilla flickan-konstigt att en så liten människa kan innehålla så mkt...nåja...Mona var där & Marie-dom fick ta det...tack för det...men man sitter ju lixom mitt i det...jag satt ju inne på toan när det kom...vi får se om man blitt smittad eller inte. Knäet mitt är SKIT! Skrev jag att jag skulle äta alvedon 3ggr/dag i 7 dagar för att låta knäet vila. Helst ska man ju äta inflammationshämmande med.-men då jag har astma så kan jag inte ta sånna tabl. Har ont i hela benet tycker jag....tror i bland att jag KANSKE har en propp...men kanske inte....törs inte säga ngt till Per ,han blir ju så trött på mina "sjukdomar"....stackarn-han har stått ut i 16 år...älskade Per! I går var O här å lekte,Per & å pojkarna gick till skridskoplanen på em. Sen lekte dom 2 änglarna i flera timmar.Per & Max skjutsade hem hnm vid 17.30-jag fick stanna hemma å sova-thanx! Sen var jag uppe till 00.00-FÖR sent när man ska upp vid 06.30 dagen efter... Grabbarna var ju lediga så dom snusade vidare när jag for i väg. Det är INTE lätt att cykla när man har ont i knäet kan jag berätta...men jag har inget val. Det blev jättefint väder sen mitt på dagen. Grabbarna kom hem å hade handlat.Per hade varit å klippt sej å Max var skitsur för att han hade fått varit med....men som jag brukar säga:"Allt ÄR inte kul..." Då blir han jättesur...ha ha...trökig mamma... Nu står Per å gör mat-mumma! Vet inte vad vi ska se på TV i kväll,vi brukar ju titta på "På Spåret",men det är ju slut...å det är "Så ska det låta"-men det HATAR jag så det ska vi INTE se. I morron ska vi noga packa matsäcken å följa med Mamma & Pappa till stugan,ska bli fint väder ju´.. Nu ropar Per: "MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT" Bäst att lyda å komma då... Ha en fin helg hörrni´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0