Hellojsan...

....vart hemma i går å i dag. Åkte hem från jobbet i onsdags efter halva dagen,var skitkonstig i kropp å knopp..ha ha...nu var jag vitsig va?! Men det har lixom inte blitt ngt av det-igen-...mera än lite hosta,det behandlar jag med astmamediciner. Bara att inse att träna är inte att tänka på...*grrrrrr* Per är däremot skitförkyld,nyser å snyter sej varannan sekund ungefär. Blev alltså inget MIO å IKEA i onsdags,får se om Per orkar i morron efter det att han har jobbat fm. Sussie sms:a i går å frågade om jag ville följa till valbo...OM jag ville...men var ju hemma somsagt-så det blev inget av med det heller...*snyft* Kommer ni ihåg att syrrans katt var å tog massa blodprover i januari,eftersom han fick ett ändrat beteende å gick konstigt med bakdelen?! Han har dock inte blitt sämre,men heller inte bättre...smal som tusan tydligen. I går kom svaren från England(?!)-han har antagligen kattsjd. FIP-som är dödlig...det som ännu mera sorgligt är att syrran hade en ragdollkatt för 3 år sen som ÅXÅ hade FIP.Det är en JÄTTEOVANLIG sjd. tydligen,åsså blir 2 av hennes katter drabbade...faan vad orättvist både mot katterna å syrran...alltså det finns egentligen inget 100% provsvar för FIP,men tydligen så visar han alla symptom på det...så nu måste han väl avlivas,man vet ju inte heller om han lider...plutten. Det var som syrran hade sagt till mamma-SÅ orättvist,det finns människor som knappt tar hand om sina katter å låter dom springa hit å dit som lever i MASSA år...åsså har vi syrran som verkligen månar om sina kissar å ger dom massor av kärlek å bra mat och bra vård åsså blir det så här -2 ggr! Kan tyckas löjligt att det är "bara" en katt...men så är det inte,det VET man om man har djur själv! *Kramar om dej å kissarna,Cattis* I dag har det ju varit snöstorm,men Wasa har varit ute å han ser inte klok ut när han kommer in...snö i hela ansiktet å pälsen-Selma får sjå att tvätta hnm..för han själv gör det inte... Nu ska vi äta tacos framför tv:n å se "På spåret"...min lilla familj-I love! Sköt om er & era djur! Förresten!Kul att Helene J varit in på min blogg å skrivit-saknar dej ute hos oss! Kram.

Kommentarer
Postat av: - H*

- najs ju ;d

2009-02-06 @ 19:28:42
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej...tack för komplimangen! Tur att jag inte är själv om att vara slarvig .Men jag ska försöka bättra mig. Jodå jag har träffat pojkarna. Lånade med mig Isac en stund i torsdags oxå.. Vi gick o fikade,gick till leksaksaffären och hälsade på mormor...mycket populärt

:-) hoppas du mår bättre!! kram

2009-02-07 @ 12:18:46
URL: http://promenadflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0