Jävla knä...

...i lördags efter jag sprungit hände ngt med ena knäet...är stel (som om jag fått stelkramp...fast bara i knäet..),sen dess har jag svårt att gå tom. HUR FAN SKA DET NU BLI MED TRÄNINGEN??? Ni som känner mej vet åxå att jag har haft både MS,SLE & propp i benet redan...konstigt det där hur jag blir när jag har ont ngnstans...tror alltid att jag har ngt VÄRRE än det jag har....sketjobbigt är det.Och det är på riktigt,jag skojar inte. Nu satte jag på mej knäskyddet på det onda knäet å det känns bättre,får väl faaaaaan gå med det på mej hela dagarna då...*morrar* Så det blir inget tränande denna vecka...heller...bra Camilla...du hann träna i 2 v. innan nästa sjd. kom!!!Bra bra!!!....*skriker* I kväll har vi varit till IKEA,Per kom ju på att vi måste ha nya kaffekoppar...han får ju ideér i bland....nåja...jag följde med glatt-älskar ju att handla. Jag FÖRSÖKTE att säga att min kropp DRAS in till köpis när jag är på IKEA...men ingen lyssnade...synd! Dessutom har ju Per förklarat för mej att under marsmånad blir det inet handlande av kläder till fröken Pålsson...VA?! Är det sant?! Vi ska ju köpa ny säng & nya madrasser + att vi beställt nytt finbord å stolar till vardagsrummet...ja men va faan....ett par SMÅ jeans kanske man kan få iaf?! Dessutom ska ju Max ,mamma & jag åka till syrran nästa fredag....MENAR MÄNNISKAN att jag inte ska få köpa något klädesplagg alls då,GÅR det att åka överhuvudtaget till Stockholm UTAN att handla,undrar jag???! JAG har då aldrig lyckats med det,har ni?! Faaan nu pulserade det i benet åxå...det kanske är aortan som ska spricka...vad tror ni?! I går kväll var jag kvar på jobbet till 19.00 med Mona.Vi hade möte med "nya" föräldrar,vi ska skola in 2 nya barn på måndag.Och vi ska köra en "3dagars inskolning " för första ggr-ska bli jättespännnade! Annars är vi ju vana att skola in i minst 1 v.,oftast 2v. 2 sötisar till inne hos oss alltså-nu är dom 17 st och varenda en är unik! Älskar mitt jobb! Max har ju sportlov denna vecka-i dag har han varit med farfar & farmor, i morron ska han vara med mamma.Sen är Per ledig. Ang. projektet "få ungen att sva i egen säng" så går det BRA! Ungen somnar som en stock på kvällarna i sin säng,sover minst ett par timmar där innan han smyger in till oss-BRA ÄLSKADE BARN!! Slänger in en bild på Sussie & Roggas hus som dom håller på att bygga här i Vallhov-kommer att bli superfint när det blir klart! Vi var dit i söndags å kollade inuti-najs! Ha en fin kväll...själv ska jag halta vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0