Onsdag.

Tjena! Här är man uppe med tuppen fast man har sovmorron till 10.30....så är det att ha barn-skolbarn! I går var jag såååå himla trött efter jobbet så jag var tvungen att sooooooooova en stund,innan jag skulle tillbaka till jobbet på möte.Var meningen att vi skulle ner på stan å köpa skidor till Maxen å kattmat,men jag var helt slut. Jag är lite rasslig i luftrören...vet inte om det är ngn förkylning på G,men jag känner mej inte OK i dag heller,trött INNE i ögonen lixom... NÄR ska jag kunna träna en HEL vecka??!!SÄG MEJ DET!! I dag när jag kommer hem ska vi fara till MIO å till IKEA. Köpa lite nytt till Maxen rum. I går hade Max "kamratstödjardag" på sina skola,då gör dom ngt tillsammans i sina grupper som dom sitter å äter,Max valde att åka tefat på kullarna. Var lite orolig hur han skulle fixa det iom att det var så kallt i förrgår,men det var ju mildare i går så det hade gått finfint! I förrgår när det var -12 kunde han knappt vara ute,för sin astma då ,det blir svårt med andningen. Nu är han på träslöjd,han miuttrade här i morse om att han går SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ länge i skolan på dagarna....jo tjena!Till 13.30! I går var Oskar W här å lekte hela em,dom har så kul när dom leker! Nu ska jag snart i n i duschen för att piggna till...gääääsp! På fm i dag på förskolan jag jobbar så åker de stora barnen "Blåbärsloppet"(skidor). Våra småpluttar får vara på gården å åka pulka och dricka varm nyponsoppa ute-mysigt!Men somsagt så missar jag det då jag börjar senare! På mötet i går på jobbet fick vi veta att nu ska vi inte få äta mellis å frukost med barnen...det ska SPARAS PENGAR förstår ni...2st av 3 personal ska få äta mellis/frukost...men vAD är det frågan om?! Snart får vi väl inte ens äta lunch.... Ha en najs dag!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Tråkigt att du aldrig får bli frisk. Tycker du verkat krasslig ett bra tag nu!

Åh, halva priset är bra! Skitsnygg tröja iaf ^^

Kram

2009-02-04 @ 21:21:14
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/
Postat av: Helene

Men vad?!

Ska ni inte få äta frukost och mellis med barnen...det är ju pedagogisk?! Låter sjukt måste jag säga!

Blogga vidare Camilla, skoj å´ följa dej å´ dina bravader..;)

2009-02-07 @ 11:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0