Shit pommes frites....

....vad snöööööööööööööööööööö!! Nu vill jag inte ha mera snö,det kommer ju att ta jättelänge innan allt smälter bort!! Såg precis att min bricanyl(astmamed.) är slut...najs....har heller inget nytt recept. MEN Max har ju samma medicin och på hnm har vi recept,ska höra med Per päron om han vill hämta ut i morronfm.Fast jag skulle ju behöva redan i dag... Jag har en djup,äcklig hosta...hade lika förra året då krävdes det penicillin...men jag avvaktar. Ni vet ju åxå hur jag är...så jag har även lite lungcancer....fattar egentligen inte hur jag VÅGAR röka...som är så rädd för sjd.?!Konstigt det där... I går TVINGADE jag Per & Max att åka till valbo på em. Vi är ju ute efter ett nytt finbord till vardagsrummet,så vi åkte till MIO. Å det kan jag berätta att där är det bara RIKA människor som kan handla-vilka jäkla priser....nåja vi hittade heller inget bord som vi vill ha. Sen släppte grabbarna av mej på STADIUM,dom åkte vidare till HOBBEX. Å på STADIUM "råkade" jag hitta lite kläder...nämen oj då! He he.... En turkos huvtröja -299kr.Var Annelie på jobbet som hade en sån fast en svart jag hade inte sett den förr-sketasnygg! Köpte även ett matchande linne till i olika färger-99kr. Och sist kommer det bästa:Jag hittade ett par jeans (WRAP) för halva reapriset:124kr-det ni!! Fan vad jag e bra på att shoppa!! Ska knäppa kort på kläderna så får ni se dom,vill ni? Max hade köpt nå småsoldater på HOBBEX för sina egna pengar. Vi handlade på ICA,träffade både Anso & LillMia-värsta träffpunkten alltså! Hem,gick ut med kissarna...Selma pustade å stönade å riktigt kämpade för att pulsa i snön efter mej å Wasa...ha ha....fattar inte varför han MÅSTE gå samma väg.....katthjärna! Pratade även med syrran,tyckte att hon var vid gott mod när hon pratade om Siroco,hon vill självklart göra det bästa för hnm-tvivlar inte en sekund på det! Per gjorde mat,å vi åt framför tv:n å kollade på melodifestivalen-JAG tycker ALCAZAR var bäst! Lade oss tidigt,då Per skulle upp å jobba fm.Det var skönt att komma i säng fast det var lördag! Nu är det skotta som gäller för min del....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0