Vi skulle ha firat mormor i dag!

Hon fyller nämligen 78 år i dag,men hon är så dålig så det blev inget kalas...:-( Men hon ska INTE till sjh.(enligt henne själv..). VAD gör man med en vuxen människa som inte VILL till sjh. fast hon knappt kan andas??!Tell me! Hon har ju KOL å kommer att kvävas till döds,vi har tott i flera år att "nu är det slut..." men så har hon repat sej gång på gång... Om hon ska kunna få ngt smärtstillande (för att inte känna så mkt av andningen..) så MÅSTE hon till sjh. Stig (hennes sambo) har lovat att ringa till Mona (min moster) i natt om det blir värre eller om hon ändrar sej... Hon vill heller inte att vi kommer dit,då blir hon så orolig å nervös å blir ännu sämre.Hon är alltså så dålig så hon hade inte varit på toa ens i dag,hon fixar inte att gå dit-pga andningen... Max har gråtit i kväll för han förstår ju åxå att det är dags snart för "mormor Svea"...han frågade mej om jag trodde att det gör ont att dö,sen frågade han mej om han fick följa med på Sveas begravning...lillvännen...han tänker så mkt. Själv har jag hostat i dag,slem lixom...så jag avstod träning i dag. FÅr se hur det är i morron,kanske blir en joggingtur... Ska försöka att hinna åka ner på TEAMSPORTIA i morron åxå,dom har ju 25% på valfri vara där,ska kolla om skidorna vi tittade på till Max innan jul finns kvar,det var ett skidpkt med pjäxor å skidor för 999kr-25% på det blir ju en del. Stavar ska han få av mamma & pappa isf. Nåja,vi åkte ner till mor & far ist på em,mamma hade ju gjort tårta som vi skulle ätit hos mormor-nu åt vi (läs:dom) den där ist! Wasa var självklart med till mormor & morfar-inga problem att ha hnm med. När vi kom hem kollade vi lite på bandyn...SAIK förlorade tyvärr med 3-4... sen dammsög jag å gjorde i ordning för morrondagen. Körde 20 min. med hantlar,gjorde det i går åxå-fan vilka snygga muskler jag får...he he... Per har åkt till jobbet,hans sista natt,sen e han ledig ett par dagar. I morron har jag möte på jobbet kl. 9-10.30,vi ska revidera "Likabehandlinsplanen"...på tisdagskvällen har vi p-möte med hela huset... Nu ska jag försöka komma i säng..natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0