Feber,huvudvärk & motion.

Japp,det ska mitt inlägg handla om i dag! Max har varit relativt pigg hela dagen,men han har haft huvudvärk när han rest sej å varit uppe,så jag antar att han har haft lite feber.Han har behövt tagit 2 alvedon.1 på em,å 1 nu i kväll. Ödletungan är kvar....ja det ser VERKLIGEN ut som en sån...ni skulle se den! Jag tänker på den där serien "V"...kommer ni i håg den...ha ha...min unge har en ödletunga i halsen lixom... Men det som sticker upp å ljust å fint ut, å Max har velat äta å dricka under dagen. Har mailat till hans fröken,och till hans dr. inne på barnkliniken,vill ha en teltid med hnm.Så allt detta kommer med i journalen inne där.Sen har jag lite frgor just om det här struphuvudet känns det som....kommer det ALLTID att sticka upp där nu tex?!Hur vanligt är det att man ser struphuvudet?Jaaa... lite sånna frågor! Men det blir i morron...nu har alvedonen verkat...ungen springer å leker krig med en ödletunga i halsen...hah ha...kunde inte låta bli... Jaa...nu undrar ni vad jag tänkte skriva om motion va?! Ni kan aldrig gissa vad jag gjorde nu i kväll...jag var ute å SPRANG!! CAMILLA SPRANG!! Jag har inte KUNNAT sprungit förr,dels har jag haft för dålig kondis å dels har jag för stora tuttar som flänger omkring....men nu har jag skaffat en skitbra sportBH som sitter åt ordentligt (näsatn så man inte får på sej den), å tydligen har jag tränat upp min kondis åxå!Jag är så glad...*lalalalalaaaa* Värsta överlycklig! Ni ska inte tro att jag toksprang ,utan mer åt det lunkande hållet,men det är jättebra för min del! Jag var ute i 50 min,gick en liten runda först för att värma upp lixom! Har inte en aning hur långt jag sprang,men det har inte sån stor betydelse känns det som.Nu kan jag ju springa dom dagar jag inte tränar på SGA. Nu ska jag ta in kattrackarn...han är ute på koppel i stormen...jaaa han är ju lite konstig han...han gillar allt en katt inte "ska" gilla....myskokatt! Sen ska jag duscha å mysa med Max innan vi ska sova. Per blir hemma i morron med Max,på tisdag åxå,sen hoppas jag att han kan gå på onsdag. Sköt om varann! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0