Halsfluss?

Jo Max HAR halsfluss,men vi vet inte (ännu) om det är virus eller bakteriellt. Dom tog prov i halsen på hnm,å ska skicka i väg dom för 100% riktigt svar.Är det bakterier så blir det penecillin,är det virus läker det självt. Dr. ska ringa mej om ngn dag.Förutom att halsmandlarna var stora å röda så såg allt fint ut sa dr. Kimmo-samma som vi träffade i lördags-en riktig charmknutte-"rätt man på rätt plats",brukar man väl säga. Han tittade även i öronen då Max har klagat över dom,dom såg fina ut,men han förklarade att när man har en infektion i halsen så strålar det gärna upp mot öronen,mot nacke och huvud-därför får man ont. Ingen blodprov togs,han kunde heller inte svara VARFÖR ödletungan visar sej just nu...funderar faktiskt på det... Jag frågade åxå om det kunde svälla igen i halsen,men jag skulle inte vara orolig sa han..*blink* Nåja...jag får väl nöja mej med att ha fått undersökt ungen 2 ggr av samma dr.,och fått lugnade svar båda ggr. Jaha...då blev jag åxå hemma i dag...jag får väl lov att sjukskriva mej,kan ju inte ta VAB då Per är ledig...men jag har ju faan inte sovit ngt i natt,har legat å lyssnat på Max som lät väldigt otäckt...snarkade å drog efter luft lixom.Hördes att det var "täppt" i halsen.Kanske har sovit 2-3 timmar....ska lägga mej en stund nu tror jag. Är lite besviken då jag inte har ngn träningsvärk i dag efter joggningen i går...jag kanske inte tog i fullt ut?!I kväll är det dags igen,kanske jag kan jogga längre i dag?!Mamma & pappa skulle komma förbi ikväll. Planen är att jag SKA jobba i morron.Kanske skriver mera i kväll,annars höres vi i morron!

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hej :) kika gärna in på min konstnärsblogg och säg vad du tycker om mina porträtt. Jag har också tävlingar om vartannat. Glöm inte bloglovin också :) Krama

2009-01-12 @ 13:36:04
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0