Hello everybody!

I dag har jag trääänat!Åh det är Så skönt!!Fast jag hade kunnat svettats lite mera,det heter ju "intensivträning",men jag tycker att det kan vara liiite hårdare somsagt,men det duger helt klart! Jag lämnade Max kl. 7 på fritids i morse,Per jobbade fm. Sen till jobbet,Mona var på kurs,Alexandera var på kurs på fm,så jag jobbade med 2 st. vikarier,men vi hade inte så mkt barn så det gick alldeles utmärkt. Jag åkte hem vid 13.Hämtade Max,hade världens huvudvärk...ut med Wasa en sväng. Sen lade jag mej å hann sova i 1 timme.Upp å åt,sen skjutsade Per ner mej till träningen.Sussie kom åxå-kul-när man är 2! Hon skjutsade hem mej sen-thanx! Duschade,Per hade börjat möblera om i Max rum,det blev väldigt bra,och Max verkar nöjd.Nu ska vi handla en rullgardin å en matta till honom,sen ska han få välja tyg till en ny gardin,har vi tnkt. Rensade ur lite saker åxå...jag tar med det till jobbet...alltid uppskattat där! I morron börjar jag sent,så jag hinner ut å springa efter jag varit med Max på morronen.Per jobbar em,Max ska vara med morfar på em när jag jobbar. Morfar jobbar hemma denna vecka då dom håller på att bygga om på hans jobb. Bra,tycker vi! Nu ska jag hänga en tvätt sen ska jag hoppa i säng jag åxå! Hörs tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0