Jobb + träning.

Japp,så har dagen sett ut för mej. Har sovit sådär i natt,Max snarkar ju så JÄTTEmkt nu när han är svullen i halsen,å han sover bredvid mej när han är sjuk,så det är svårt att sova.Men ett par timmar lyckas jag iaf sova.Max-däremot -sov jättebra! Per sov på soffan,han kan inte sova alls när Max ligger i våran säng. Jag gick upp 6.00,då gick Per in å lade sej i min säng....jävla rasslande med sängar i denna familj... Åkte på 7-bussen till jobbet,gick mkt bra att jobba fast grabbarna var hemma,ni som har läst min blogg å känner mej sen förr vet ju att jag har inte kunnat lämnat Max hemma med Per förr när han varit sjuk-har inte litat på hnm helt enkelt. Jag har velat ha kontrollen lixom.Men sen jag gick i KBTterapi så har det blivit bättre,och jag har verkligen ansträngt mej för att släppa lite på alla kontroll,men mest den kontrollen jag haft på Max.Så jag kände mej riktigt stolt när jag jobbade hela dagen i dag!Duktiga mej! Ringde hem på fm.,och Max hade ingen feber men rejält "grötig" i halsen.Men han åt & drack så han var piggare. Jag svängde förbi skolan på hemvägen,hämtade Max läxböcker. Sen hem,slumra en stund framför tv:n.Åt,sen klädde jag om,och cyklade till träningen. Var lite orolig ett ögonblick,i programmet stod det:"Intensivträning"...visste inte riktigt vad det skulle innebära,var lite orolig att jag inte skulle orka...men det gjorde jag!HÄÄÄÄÄÄÄRLIGT att få svettas så mkt!1 timme konditionsträning sen 20 min styrka!Cyklade hem sen. Duschade o. sprang ut å in å kollade den galnaste katten i stan...han bara äääälskar att vara uute på kvällarna-Wasa.Ögonen är kolsvarta på hnm,å han piper vid altandörren.Selma & han busar på baksidan...mina bebisar. Jag fick lysa Max i halsen å leta efter ödletungan-den är kvar!Mandlarna är jättestora och röda,det har även bildats lite vit beläggning på dom-som det brukar göra vid bakteriell halsfluss,så jag misstänker att han FÅR penicillin. Dr. ska ju ringa i morron trodde han,då får vi höra vad provet visade. Antar att Max blir hemma hela veckan,så jag vabbar i morron & på torsdag,sen jobbar jag på fm på fredag,då Per ska jobba em. Max & jag ska mysa till det i natt,med att sova i soffan-spännande,tycker Max. I morron har jag lovat att vi ska baka ngt gott,å titta på film tillsammans.Max håller ju på att klättra på väggarna....han vill INTE vara hemma! Så nu gäller det att hitta på lite saker. I morronkväll är det spinning/push som gäller! Må gott! //Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0