Lördag å trööööött...

....shit vad jag har varit trött idag! Jag BRUKAR inte vara trött,men veckan som gick har jag varit uppe FÖR sent på kvällarna å inte varit hemma förren sent alla kvällar,så det visade sej det i dag! Dessutom vakande ungen 8.20...trodde han skulle sova lite längre....pust! Hade väl kunnat stannat i sängen,men Per hade jobbat natt å låg å trynade..så jag gick upp.Såg ut som om jag hade grinat runt ögonen-svällda lixom. I går iaf så slutade jag tidigt,hämtade Maxen.Hem,åkte till ICA påengång å handlade,å som vanligt så muttrade Per om kostnaden hela vägen hem sen...ha ha...han e rolig han... Hemma vid 15,bytte om å var ut å sprang i 50 min-fan vad jag e bra....*stolt* Hem å duscha.Per & Max skjutsade ner mej till LivingRoom,där mötte jag alla andra från jobbet 18.30.Vi åt gott å betalade dyrt....jag smaskade i mej en efterrätt åxå... 21.10 hämtade grabbarna mej,då åker Per till jobbet.Blev uppe sent -igen... I dag åkte jag ner på stan-ensam-Per sov ju(jobbat natt),och Max vägrade att följa ner på stan...men det gör mej inget att gå på stan ensam,då kan jag lulla runt vart jag vill! Köpte lite saker på TRIVSAMT,var in på INTERSPORT å letade efter KORTA träningsbyxor...men det finns fan inte!Jag blir så himla svettig när jag tränr å kavlar jämt upp mina halvlånga träningsbyxor,men då jag frågade en expedit så fixade hon fram ett par!YES!250 pix!Köpte en mössa till mej själv åxå...har ju inga sen förut...ha ha..in på Kappahl,köpte mjukisbyxor till Max,och köpte ett par till på TEAMSPORTIA till hnm-svarta.Han föredrar mjukisbyxor under täckisar,vilket jag förstår. Var åxå in på B-YOUNG,had ett tillgodokvitto där på 100 kr,hittade en jättefin svarta tröja/linne skitasnygg.Priset blev 199,då jag hade 100kr i godo. Per hämtade mej ca 14.15,då frös jag som tusan å hade ont bak i ryggen...hostade lite åxå...var helt säker på att jag skulle bli sjuk! Pers mamma & pappa kom hem från Thailand i dag(varit där i 3v.),då kom hit å fika.Sen kröp jag ner i sängen å sov i 2 timmar....det behövdes! Kom åxå på vad ryggvärken kom i från...jag tränade med mina hantalar när jag kom hem efter joggningen i går-alltså träningsvärk!När jag vaknade kände jag mej mkt piggare! Vi åkte å köpte mat,inte Max då...hna vill ju ha makaroner å chickeybits....knäppa unge!Han har aldrig gillat "snabbmat" (som mamman & pappan...). Per åkte nästan direkt till jobbet sen,fattades folk,han ska jobba till i morronbitti.Nu sitter jag här å snaskar gotta å dricker kaffe. Ha en fin kväll hörrni´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0